خبرگزاری کار ایران

خالق نیلوفرانه‌ها در ارسباران تجلیل می‌شود

کد خبر : ۹۸۲۶۱

عباس خوشدل (آهنگساز، رهبر ارکستر و نوازنده فلوت)، خالق آثار نیلوفرانه ۱ و ۲، صدایم کن، شبان عاشق و … در بیست و چهارمین جشنواره موسیقی فجر برنده جایزه بهترین آهنگساز و در سال 90 موفق به كسب دریافت دكترای آهنگسازی شد.

ایلنا: مراسم«شبی با عباس خوشدل» به پاس سال ها فعالیت هنری عباس خوشدل آهنگساز و نوازنده معاصر با حضور هنرمندان موسیقی پنجشنبه 31مرداد ساعت30/18در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، این برنامه شامل پخش كلیپی از فعالیت های عباس خوشدل به همراه اجرای قطعاتی از آثار این هنرمند ارزنده توسط «اركستر ملی مهر» به رهبری ناصر ایزدی و خوانندگی «امیر اثنی عشری» با عنوان تصنیف«بوی پیراهن»، «بهشت یاد»، «یارا یارا»(پیانو بردیا صدرنوری) و «انتظار دل» است.

عباس خوشدل(آهنگساز، رهبر ارکستر و نوازنده فلوت)، خالق آثار نیلوفرانه ۱ و ۲، صدایم کن، شبان عاشق و … در بیست و چهارمین جشنواره موسیقی فجر برنده جایزه بهترین آهنگساز و در سال 90 موفق به كسب دریافت دكترای آهنگسازی شد.

این برنامه با همكاری موسسه فرهنگی هنری «راد نواندیش» برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 20-22872818تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز