خبرگزاری کار ایران

هنرنمایی هنرجویان آموزشگاه همراز

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۴۹

مجید اخشابی اعتقاد دارد که آشنایی خانواده‌ها با پایه‌های اصلی علم موسیقی می‌تواند کمک شایانی به آموزش بهتر کودکان کند.

ایلنا: مجتمع اجتماعی و فرهنگی امام علی شاهد سومین هنرنمایی هنرجویان آموزشگاه همراز، در زمینه نوازندگی و خوانندگی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید اخشابی(مدیرمسئول آموزشگاه همراز) اعتقاد دارد که آشنایی خانواده‌ها با پایه‌های اصلی علم موسیقی می‌تواند کمک شایانی به آموزش بهتر کودکان کند. همچنین حضور خانواده‌ها باعث ایجاد محیطی امن، سالم برای کودکان و نوجوانان می‌شود و آسیب‌هایی که گاهی در این مسیر وارد می‌شود را از بین می‌برند.

او می‌گوید: برای همین است که اصرار داریم حتماً خانواده در کنار هنراموزان و هنرجویان باشند تا مسیر را با اطمینان بیشتری طی کنند.

اخشابی حضور موسیقی در خانواده‌ را باعث آرامش بیشتر جمع خانواده و حضور خانواده‌ها در کنار کودکان و نوجوانان هنرآموز را باعث صمیمت واستحکام بیشتر در خانواده‌ها می‌داند.

در سومین همایش هنرجویی همراز، کودکان و نوجوانان در حضور خانواده‌های خود به اجرای موسیقی پرداختند.

همچنین سومین همایش همراز شاهد نوازندگی و خوانندگی مجید اخشابی خواننده پاپ کشور بود.

آموزشگاه همراز ازجمله آموزشگاه‌هایست که از مبتدی تاسطح حرفه‌ای، هنرجو را همراهمی می‌کند. جمع آوری و انتشار آلبوم از دیگر فعالیت‌های همراز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز