خبرگزاری کار ایران

آثار حجت امانی در گالری شیرین به نمایش درمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۹۶

حجت امانی که موزه‌ی هنرهای معاصر لس آنجلس فروردین سال ۹۲ اثری از او را خرید، مجموعه‌ی «انسان و فرشتگان» را در گالری شیرین به نمایش می‌گذارد.

ایلنا: حجت امانی که موزه‌ی هنرهای معاصر لس آنجلس فرودین سال ۹۲ اثری از او را خرید، مجموعه‌ی «انسان و فرشتگان» را در گالری شیرین به نمایش می‌گذارد.
به گزارش ایلنا، حجت امانی در این نمایشگاه ۲۰ اثر از مجموعه‌ی «انسان و فرشتگان» را که طی چهار سال گذشته خلق کرده است، به روی دیوار می‌برد. امانی در این آثار از تکنیک ترکیب مواد استفاده کرده و تلاش کرده است با نقدی به زندگی ماشینی انسان‌های امروزی، آرزو‌ها و صفات خوبی را که کمرنگ شده‌اند، یادآوری کند.
همچنین فروردین سال جاری نیز اثر «هبوط» این هنرمند که تلفیق عکس و نقاشی روی بوم است، از سوی موزه‌ی هنرهای معاصر لس آنجلس خریداری شد تا در بخش هنر خاورمیانه به نمایش درآید. این موزه در سال ۱۹۶۱ ساخته شده است که در سال ۱۹۸۶ بخش هنرهای مدرن و معاصر به آن اضافه شد.
حجت امانی متولد ۱۳۵۷ در لرستان و دارای کار‌شناسی ارشد در رشته پژوهش هنر است. او مراحل فوق ممتازی در هنر خوشنویسی را نیز گذرانده و تاکنون در بیش از ۲۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی در داخل و خارج کشور مانند ترکیه، آلمان، انگلستان، لیتوانی، شرکت کرده است. یکی از عکس‌های محیطی او نیز در حراج بونامز لندن با قیمت ۲۶۴۰ دلار به فروش رفته است.
علاقمندان برای دیدن نمایشگاه حجت امانی می‌توانند از ششم تا هفدهم اردیبهشت به گالری شیرین واقع در خیابان ۱۸، خیابان ولنجک مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز