خبرگزاری کار ایران

فرح اصولی، دبیر شورای داوری دو سالانه دامون فر شد

«فرح اصولی» نقاش و مینیاتوریست نوگرا که این روز‌ها بعد از یک سال زندگی در امریکا به ایران بازگشته، به عنوان دبیر شورای داوران چهارمین دوسالانه نقاشی دامون فر منصوب شد.

ایلنا: با حکمی از سوی سیف الله پویا راد؛‌ فرح اصولی به عنوان دبیر شورای داوری چهارمین دو سالانه نقاشی دامون فر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سیف الله پویا راد»، مدیر دوسالانه نقاشی دامون فر، صبح امروز(12 شهریور) با انتشار حکمی، «فرح اصولی» را به عنوان دبیر شورای داوران چهارمین دوره این رویداد منصوب کرد؛ این دومین دوره پیاپی ست که «اصولی» به این سمت دست می‌یابد، این درحالی ست که وی در دو دوره نخست دوسالانه دامون فر به عنوان داور حضور داشت.
«سیف الله پویا راد» در این حکم خطاب به «اصولی» آورده است: «نظر به تخصص، تجارب ارزنده و درایتتان، سرکار عالی را به عنوان دبیر شورای داوران چهارمین دوسالانه نقاشی دامون فر منصوب می‌نمایم. اطمینان خاطر دارم به سان همیشه، متعهدانه، دلسوزانه و با وسواس برای اعتلای هنر ایران و فراهم آوردن بسترهای رشد نقاشان جوان، قدم‌های بلند برخواهید داشت؛ موج فزاینده استعداد‌های نوظهور در عرصه هنر و رقابت تنگاتنگ آن‌ها برای شناساندن توانمندیهای خود، مسئولیت همه ما در این خصوص را دو چندان نموده است.»
پویا راد در این حکم خاطر نشان کرده است: «امیدوارم با انتخاب شورای داوری در خور توجه، باردیگر جامعه هنری را با معرفی برترین‌های نقاشان زیر ۲۵ سال ایران و کشف استعدادهای درخشان دوسال اخیر، شگفت زده نمایید.»
چهارمین دوسالانه نقاشی دامون فر که با حمایت بانک سامان، نیمه مهرماه در سینما گالری پردیس ملت برپا خواهد شد تا ۱۵ شهریورماه جاری آماده دریافت آثار ارسالی نقاشان زیر ۲۵ سال از سراسر ایران است که می‌توانند با مراجعه به سایتwww. damonfar. com اطلاعات لازمه را دریافت نمایند.
دوسالانه نقاشی دامون فراز سال ۱۳۸۵ آغاز به کار کرده است، دامون فر که به عنوان نماینده فابرکاستل آلمان، پ ب او و کانسون فرانسه نزدیک به چهاردهه است متریال‌های اولیه نقاشی را در اختیار جامعه هنری قرار می‌دهد، با این رویداد ملی هر دو سال یک بار، بر‌ترین نقاشان زیر ۲۵ سال ایران را معرفی می‌نماید. دبیر شورای داوران دامون فر در سال ۱۳۸۵ «آیدین آغداشلو»، ۱۳۸۷ «حسین خسروجردی» و سال‌های ۱۳۸۹ و اینک ۱۳۹۱ «فرح اصولی» ست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز