خبرگزاری کار ایران

مسابقه دو و مسابقه نقاشی به مناسبت روز جهانی ایدز

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۰

بمناسبت روز جهانی ایدز مسابقه دو می‌دانی و نقاشی با شعار «بیشتر بدانیم، بهتر زندگی کنیم» در منطقه ۱۴ تهران برگزار می‌‏شود.

ایلنا: همزمان با هفته اطلاع رسانی پیشگیری از ایدز و به منظور آموزش و پیشگیری از این بیماری، مسابقات نقاشی و دو می‌دانی در دو گروه سنی کودک و نوجوان با شعار «بیشتر بدانیم، بهتر زندگی کنیم» برگزار می‌‏شود و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.
به گزارش ایلنا، همزمان با برگزاری این مسابقات، برنامه‏های فرهنگی و آموزشی متنوعی توسط گروه تلویزیونی «پنگول» اجرا خواهد شد.
یکی دیگر از برنامه‌های این مراسم، راه‏اندازی غرفه‏هایی با عنوان «از من بپرس» است که کار‌شناسان پیشگیری از ایدز انجمن پیشگیری از آسیب‏های اجتماعی به سئوالات شهروندان در زمینه بیماری ایدز پاسخ می‌‏دهند.
این مراسم روز جمعه ۱۷ آذرماه از ساعت ۸ صبح در محل بوستان سهند واقع در بزرگراه شهید محلاتی (آهنگ)، بلوار نبرد شمالی، خیابان پاسدار گمنام برقرار می‌‏باشد و از علاقمندان دعوت می‌‏شود در این مراسم شرکت کنند.
این برنامه توسط انجمن پیشگیری از آسیب‏های اجتماعی و با همکاری و مشارکت شهرداری منطقه ۱۴ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان بهزیستی کشور، اداره کل سلامت شهرداری تهران و صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) برگزار می‌‏شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز