خبرگزاری کار ایران

باحضور وزیر کار و مدیرشبکه یک،

ساخت سریال عصر پاییزی آغاز شد

کد خبر : ۵۷۳۶۲

مجموعه تلویزیونی عصر پاییزی به کارگردانی اصغرنعیمی با حضور محمدرضا شریفی نیا، کوروش تهامی، امیرحسین صدیقی و سینا رازانی درباره فرهنگ كار و ایمنی در كار ساخته می شود.

ایلنا: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی عصر پاییزی به کارگردانی اصغرنعیمی بعد ازظهر امروز با حضور عباسی(سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و فرجی مدیرشبکه یک سیما آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا‏، فرجی رئیس شبکه اول سیما با اشاره به لزوم تولید آثار مشترک گفت: مجموعه عصر پاییزی محصول مشترکی بین وزارت کار و شبکه یک است و امیدواریم نتیجه آن رضایت بخش شود.

وی ادامه داد: در این سریال با بدنبال بیان حرف ها و پیام هایی هستیم و ما معتقدیم که نباید این پیام ها تبدیل به شعار شود بلکه باید در روند قصه گفته شود از طرفی هرچه سریال ها فضای طنز داشته باشند مردم بیشتر استقبال می کنند و به دیدن آن می نشینند به همین دلیل فضای مجموعه عصر پاییزی طنز است و من افق روشنی را برای این سریال پیش بینی می کنم.

عباسی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اهمیت ساخت سریال گفت: هنر را همه ما دوست داریم و به نوعی خداوند متعال نیز هنرمند بزرگی است و اگر ما سعی کنیم همه فعالیت ها و گفتارهای ما در قالب هنر باشد اثرگذاری بیشتری دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه یکی از مشکلات ما در کشور و آسیب هایی که ما به آن دچاریم پایین بودن فرهنگ کار است به طور مثال امروز در بخش بیکاری نسبت دیپلمه های بیکار به افراد تحصیل کرده کمتر است زیرا کسانی که تحصیلات آکادمیک دارند کارهای عادی را نمی پذیرند و بلکه بیشتر دوست دارند پشت میز بنشینند.

عباسی افزود: می توان با ساخت مجموعه های تلویزیونی و استفاده از قالب هنر فرهنگ کار را ارتقا داد.

محمدرضا قرائتی معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به روند ساخت این سریال گفت: مقدمات ساخت این سریال از ابتدای سال 90 شروع شد و بیش از 3هزار و 500 نفر ساعت کار کارشناسی بین صدا و سیما و وزارت کار انجام شد تا این سریال با هدف ارتقا فرهنگ کار و همچنین مطرح کردن مباحثی همچون ایمنی در کار ساخته شود.

عصر پاییزی در 50 قسمت در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبكه اول سیما و با مشاركت وزارت تعاون، كار و امور اجتماعی در حال تولید است و سایر عوامل اصلی كه حضورشان قطعی شده عبارتند از: نویسندگان: علی میرمیرانی، آزاده محسنی، سمانه نامدار، انتخاب بازیگران: محمدرضا شریفی‌نیا، مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، صدابردار: هادی معنوی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه: علی شایان فر، طراح لباس: مریم رحمانی، دستیار اول كارگردان و برنامه‌ریز: منصور وثوقی، مدیر تولید: ناصر نصیری، عكاس: لیلا خوشكنار.

بازیگران:محمدرضا شریفی نیا، کوروش تهامی، امیرحسین صدیقی، سینا رازانی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز