خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

واکنش شمقدری به ساخت فیلم توسط پسرش و دیدار سینماگران با وزیر ارشاد

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۳۶

روز گذشته با وزیر ارشاد خصوصی دیدار کردم. انتشار خبر فیلمسازی پسرم بدین شکل درست نبود.

ایلنا: جواد شمقدری از دیدار خصوصی خود با علی جنتی(وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی) بعداز انتصاب وی خبر داد.
جواد شمقدری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره ادامه فعالیت خود در سازمان سینمایی گفت: روز اول حضور علی جنتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای معاونین با ایشان حضور پیدا کردم و مباحثی مطرح شد.
وی ادامه داد: حق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است که درباره ریاست سازمان سینمایی آینده تصمیم‌گیری کند و نفر جدیدی را معرفی کند البته ما تا زمانی که فرد جدیدی را معرفی کنند؛ همچنان هستیم و کار‌ها را انجام می‌دهیم.
شمقدری درباره دیدار روز گذشته سینماگران با علی جنتی گفت: در برگزاری این نشست و جلسه نقشی نداشتم و خود من هم حضور نداشته‌ام. البته من دیروز دیدار خصوصی با علی جنتی داشتم که جزئیات آن را بیان نمی‌کنم.
شمقدری درباره فیلمسازی پسرش و قراردادی که وی با مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی منعقد کرده است، گفت: این کار درست نیست که عده‌ای دنبال آن می‌گردند به هر قیمتی یک خبر بزنند. قراردادهای مرکز گسترش و جاهای دیگر مشخص است و از طرف دیگر کشور سیستم بازرسی دارد.
به گزارش ایلنا براساس خبرهای منتشر شده قرار است رضا شمقدری(پسر جواد شمقدری) فیلمی مستند را در لبنان بسازد که برای ساخت آن قراردادی بالغ بر ۹۰ میلیون تومان با مرکز گسترش سینمای متند و تجربی منعقد کرده است.
پیش این حسین شمقدری(پسر دیگر جواد شمقدری) نیز وارد دنیای فیلمسازی شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز