خبرگزاری کار ایران

میر علایی خبر داد:

مواد اولیه فیلم‌ها تا پایان جشنواره فیلم فجر تامین شده است

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۵۶

قاطعانه می‌گویم مواد اولیه سینمای ایران تا پایان جشنواره فیلم فجر تامین شده و درحال انتقال به ایران است هرچند قیمت این مواد امروز ۸ برابر شده؛ اما ما آن را با قیمت کمتری به دست سینماگران می‌رسانیم.

ایلنا: احمد میرعلایی(رئیس بنیاد فارابی) معتقد است؛ برای نجات سینما همه با هم باید دست به دست هم بدهند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، سیداحمدی میرعلایی که شب گذشته(14 مرداد) در آخرین ضیافت افطاری مدیران سازمان سینمایی سخنرانی می‌کرد، با اشاره به وضعیت امروز سینما گفت: امیدواریم همه جامعه سینمایی دست به دست هم بدهند و سینما مسیر پاک و روشن خود را جلو ببرد و وضعیت روشنی را در پیش داشته باشد.
وی خطاب به شمقدری گفت: در این مدت شمقدری همکاری خوبی با بنیاد سینمایی فارابی داشت و از این بنیاد حمایت می‌کرد و به خوبی آن را هدایت می‌کرد. او همیشه با روی باز ما را می‌پذیرفت و خیلی از کارهایی که ما در فارابی انجام می‌دادیم؛ براساس سیاست‌های شمقدری بود.
وی ادامه داد: من از طرف خودم از همه مدیران در سازمان سینمایی تشکر می‌کنم زیرا ما همه در یک قایق بودیم و تلاش داشتیم این قایق را به مقصد برسانیم.
میرعلایی با اشاره به شرایط حاکم در جامعه گفت: در سال قبل ما شرایط ارزی سختی داشته‌ایم. جوی که به وجود آمده بود ما را دائم درگیر تامین بودجه می‌کرد و به دنبال آن بودیم تا مواد اولیه و وسایل سینما را تهیه کنیم.
وی ادامه داد: امروز قاطعانه می‌گویم که مواد اولیه سینمای ایران تا پایان جشنواره فیلم فجر تامین شده است و در حال انتقال به ایران است هرچند قیمت این مواد امروز ۸ برابر شده است اما ما آن را با قیمت کمتری به دست سینماگران می‌رسانیم.
میرعلایی افزود: متاسفانه مشکلی در جامعه ما وجود دارد و آن بحث ناشکری است. ما همیشه از این ناشکری دچار لطمه شده‌ایم و امیدوارم این موضوع اصلاح شود.
در پایان سخنان میرعلایی، وی با اهدای تابلوفرشی از آیات قرآن کریم به جواد شمقدری از زحمات وی در طول مدت ریاست سازمان سینمایی تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز