خبرگزاری کار ایران

در ضیافت افطار تهیه‌کنندگان سینما مطرح شد:

شمقدری لوکوموتیو سینمای ایران را به قعر دره پرتاب کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۵۲

بازگشایی خانه سینما اتفاقی است که رخ خواهد داد و متاسفم برای دوستانی که زحمت خود را زیاد کردند تا شاید این کار و اتفاق نیفتد اما این خانه فردا یا چند روز دیگر باز می‌شود.

ایلنا: مراسم ضیافت افطار شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما شب گذشته(5 مرداد) همزمان با اولین شب از شب‌های قدر با حضور جمعی از تهیه‌کنندگان و کارگردانان سینما، اهالی رسانه و صنوف عضو خانه سینما برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا موسوی طی سخنانی با اشاره به وضعیت امروز سینما گفت: من و همکارانم در شورا خوشحال بودیم اگر امروز با رفتارهای متضاد معاونت سینمایی روبرو نبودیم و در اینجا خبر بازگشایی خانه سینما را اعلام می‌کردیم. اما بازگشایی خانه سینما اتفاقی است که رخ خواهد داد و متاسفم برای دوستانی که زحمت خود را زیاد کردند تا شاید این کار و اتفاق نیفتد اما این خانه فردا یا چند روز دیگر باز می‌شود.
موسوی با انتقاد از سیاست‌های جواد شمقدری ادامه داد: ایشان می‌گفتند که می‌خواهند ریل را در سینما عوض کنند، ریل را عوض کردند اما لوکوموتیو سینما را به دره انداختند.
وی ادامه داد: امیدوارم با بازگشایی خانه سینما به زودی دیدار جمعی‌تر و صمیمانه‌تری را شاهد باشیم.
در این برنامه علی نفری(مدیرعامل موسسه سینمایی تازه تاسیس سفینه النجاه) به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) مرثیه سرایی کرد.
در این برنامه؛ منوچهر محمدی، کامران ملکی، هوشنگ گلمکانی، فرهاد توحیدی، فرشته طائر‌پور، عزیز ساعتی، محمدعلی طالبی، بیژن میرباقری، حسین عرفانیان، محمدعلی سجادی، مهدی فخیم‌زاده، بهروز شعیبی، محمدرضا دلپاک، رهبر قنبری، امیر اسفندیاری، عبدالله اسفندیاری، مازیار میری، عزیزالله حمید‌نژاد، محمدرضا شریفی نیا، امیر اثباتی، علیرضا داود‌نژاد، شهاب‌الدین رضویان، نازنین مفخم، سیدسعید سید‌زاده، محمود اربابی، خسرو دهقانپور، جعفر صانعی‌مقدم، محمود رضوی، رحمانی، حبیب اسماعیلی، محمدعلی حسین‌نژاد، منوچهر شهسواری، مهرداد فرید، مجید برزگر، پانته‌آ بهرام، محمدرضا مقدسیان، زینت رضا، رضا میرکریمی، محمدرضا هنرمند، فرشته طائر‌پور، رهبر قنبری و حسن امجدی مقدم   و جمع بسیاری از تهیه کنندگان و کار گردانان سینما حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز