خبرگزاری کار ایران

بهزاد ابتهاج در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

مستندسازان می‌توانند وثیقه خود را از قوه قضاییه آزاد کنند

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۱۰

مستندسازان تبرئه شده از پرونده همکاری با شبکه‌های خارجی؛ می‌توانند با مراجعه به قوه قضاییه وثیقه مالی یا کفالتی را که برای آزادی خود گذاشته بودند، آزاد کنند.

ایلنا: چندی پیش اعلام شد که گروهی از مستندسازان که به همکاری با شبکه‌های خارجی متهم شده بودند؛ از این اتهام تبرئه شده‌اند. حال بهزاد ابتهاج می‌گوید مستندسازانی که برای آزادی خود در نزد قوه قضاییه وثیقه گذاشته‌اند می‌توانند آن را بازپس بگیرند.

بهزاد ابتهاج(مشاور حقوقی سازمان سینمایی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب افزود: تمام مستندسازانی که پیش از این پرونده آنها در قوه قضاییه به اتهام همکاری با شبکه‌های خارجی مطرح بوده است و از این اتهام مبرا شده‌اند و احکام آنها صادر شده، می‌توانند وثیقه خود را بازپس بگیرند.

وی ادامه داد: مستندسازان می‌توانند با مراجعه به قوه قضاییه وثیقه مالی یا کفالتی را که برای آزادی خود گذاشته بودند، آزاد کنند.

وی همچنین درباره اعاده حیثیت مستندسازان در این پرونده گفت: به دلیل آنکه مرجع رسیدگی و شکایت کننده به این پرونده قوه قضاییه است و شاکی فرد خصوصی نیست، مستندسازان نمی‌توانند بحث اعاده حیثیت را در این پرونده مطرح کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز