خبرگزاری کار ایران

حبیب کاوش اعلام کرد:

سینماها در ماه رمضان تا سحر؛ فیلم نمایش می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۱۴

بلیط سینماهای در ماه رمضان نیم بهاء شد. فیلم‌های سینمایی دهلیز، هیس دخترها فریاد نمی‌زنند، جابجا، فرزند چهارم و هیچ کجا هیچ کس در عید فطر اکران می‌شوند.

ایلنا: حبیب کاوش(سخنگوی شورای صنفی نمایش) از اجرای طرح ویژه در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح تمام سینماها می‌توانند تا سحر باز بوده و فیلم نمایش دهند.

کاوش در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آخرین جلسه شورای صنفی نمایش گفت: در این جلسه مقرر شد که طرح افطار تا سحر در ماه مبارک رمضان اجرا شود و سینماهایی که مخاطب دارند می‌توانند تا سحر باز بوده و برای تماشاگران خود فیلم نمایش دهند.

وی ادامه داد: همچنین در ماه رمضان بلیت سینماها نیم بهاست و ما به کلیه‌ی دفاتر پخش اعلام اعلام می‌کنیم که اگر در ژانرهای مختلف فیلمی مناسب برای اکران در ماه رمضان دارند، آن را ارائه کنند تا با برنامه‌ریزی مناسب اکران کنیم.

وی با اشاره به فیلم‌های اکران عید سعید فطر گفت: فیلم سینمایی دهلیز به کارگردانی بهروز شعیبی در گروه آزادی، هیس دخترها فریاد نمی‌زنند به کارگردانی پوران درخشنده در گروه آفریقا، جابه‌جا علی توکلی‌نیا در گروه عصر جدید، فرزند چهارم به کارگردانی وحید موساییان در گروه قدس و فیلم سینمایی هیچ کجا، هیچ کس به کارگردانی ابراهیم شیبانی در گروه استقلال در عید فطر اکران می‌شوند.

وی ادامه داد: صاحبان فیلم‌های می‌توانند یک هفته زودتر از عید فطر و حتی در شب‌های احیا اکران شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز