خبرگزاری کار ایران

گذشته؛ در سینما فرهنگ اکران نمی‌شود

کد خبر : ۷۳۴۵۷

سینما فرهنگ برای روز شنبه 28 اردیبهشت ماه برنامه‌ای برای نمایش فیلم گذشته اصغر فرهادی ندارد.

ایلنا: جعفر گودرزی مشاور اجرایی مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرد سینما فرهنگ امروز برنامه‌ای برای نمایش فیلم سینمایی گذشته تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی ندارد.
به گزارش ایلنا، گودرزی با اشاره به بی‌اطلاعی از برنامه نمایش خصوصی فیلم گذشته گفت: در پی درج خبری در یکی از خبرگزاری‌های سینمایی کشور مبنی بر احتمال نمایش فیلم سینمایی گذشته در سینما فرهنگ و اعلام زمان عصر امروز برای این نمایش ویژه اهالی رسانه، تماس‌های مکرری با این بنیاد و نیز سینما فرهنگ برقرار شده است. لذا اعلام می‌کنم سینما فرهنگ برای روز شنبه 28 اردیبهشت ماه برنامه‌ای برای نمایش این فیلم ندارد. بدیهی است در صورت تصمیم‌گیری برای نمایش خصوصی این فیلم برای اهالی رسانه، مراتب رسما از سوی سازمان سینمایی کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین امید است دوستان رسانه‌ای خبررسانی را با دقت بیشتری انجام دهند تا شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم.

گذشته تازه‌ترین فیلم اصغر فرهادی است که هم اکنون در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی کن درحال رقابت برای تصاحب نخل طلاست. پروانه نمایش فیلم نیز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده و گذشته به زودی همزمان با اکران جهانی فیلم در سینماهای کشور به نمایش درمی‌آید.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز