خبرگزاری کار ایران

پردیس سینمایی ملت میزبان جشنواره همراه تهران می‌شود

کد خبر : ۶۲۵۹۲

پردیس سینمایی ملت از ساعت 9 صبح تا 9 شب میزبان علاقه‌مندان به جشنواره فیلم و عکس همراه تهران و هنرهای تجسمی و فیلم کوتاه خواهد بود.

ایلنا: اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با میزبانی پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، فرجاد خوشبین دبیر جشنواره با بیان این مطلب گفت: جشنواره همراه تهران طی روزهای 4 تا6 اردیبهشت ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود و در این ایام با برنامه‌های متنوع میزبان هنرمندان، مسئولان فرهنگی و هنری، دانشجویان و گروه‌های مختلف مخاطبان جشنواره خواهد بود.
وی در ادامه بیان کرد: طی سه روز برگزاری جشنواره بخش‌های متنوعی همچون نمایش فیلم، میزگردهای تخصصی و کارشناسی، نمایشگاه عکس‌های برگزیده و نمایشگاه جنبی را برای علاقه‌مندان به عکس‌ها و فیلم‌های موبایلی در برنامه داریم و امیدواریم در این برنامه‌ها به سلایق مختلف مخاطبان جشنواره پاسخ بدهیم.
خوشبین ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای هر چه پربارتر برگزار شدن جشنواره تصریح کرد: پردیس سینمایی ملت از ساعت 9 صبح تا 9 شب میزبان علاقه‌مندان به جشنواره فیلم و عکس همراه تهران و هنرهای تجسمی و فیلم کوتاه خواهد بود.
این مدیر هنری با اشاره به تعامل خوب مراکز آموزشی با جشنواره همراه تهران گفت: طی روزهای برگزاری جشنواره میزبان جمع بسیاری از دانشجویان و هنرجویان دانشگاه‌ها و هنرستان‌های تهران خواهیم بود که به اعتقاد ما یکی از اصلی‌ترین مخاطبان جشنواره هستند و باید در زمینه نگاه خلاقانه به ابزاری مانند دوربین‌های گوشی‌های تلفن همراه آموش دیده و حامل فرهنگ صحیح استفاده از این ابزار باشند.
اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران توسط مرکزرسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 4 تا 6 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز