خبرگزاری کار ایران

نشست عادی عمومی سالیانه خانه تئاتر برگزار نشد؛

ایرج راد: پرداخت حق عضویت برای دریافت بن در شان خانه تئاتر نیست

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۰۴

شمار افرادی كه حق عضویت خود را پرداخت كردند به یكباره از 1150 نفر به 1600نفر رسید. عده‌ای از آنها مدتی بود حق عضویت نمی‌پرداختند و تنها برای دریافت بن هدیه اقدام به پرداخت عضویت كردند اما این اتفاق اصلا در شان خانه تئاتر نیست.

ایلنا: مجمع عمومی عادی سالیانه خانه تئاتر به دلیل غیبت اكثریت اعضا و نرسیدن به حد نصاب امكان برگزاری پیدا نكرد و با اعتراض و انتقادهای صریح مدیرعامل این نهاد صنفی همراه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، درحالی‌كه خانه تئاتر از یك هفته قبل روز 25فروردین ماه را به عنوان تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه خود به اعضا اعلام كرده بود اما روز گذشته عده‌ اندكی از اعضای خانه تئاتر در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر حضور پیدا كردند كه موجب شد مراسم از سوی هیئت مدیره لغو شود.

ایرج راد پس از گذشت دقایقی از ساعت مقرر و حضور اندك اعضا پشت تریبون رفت و با انتقاد از این اتفاق،‌ گفت: طبق آمار موجود خانه از تعداد اعضای خود باید حداقل نیمی از اعضا حضور داشته باشند تا جلسه از نظر قانونی رسمیت و امكان برگزاری پیدا كند كه متاسفانه این اتفاق نیفتاده است به همین دلیل نه می‌توان گزارش را خواند و نه می‌توان مجمع را اداره كرد.

وی ضمن سپاس از همه حاضران ادامه داد: من از جانب همه افرادی كه امروز به وعده عمل نكردند و در نشست حاضر نشدند از شما معذرت می‌خواهم، آن‌هایی كه آمدند به خانه خود احترام گذاشتند و افراد غایب ارزشی برای خانه تئاتر قائل نیستند كه امیدوارم با مصوبات و تمهیداتی كه از سوی هیئت مدیره اتخاذ می‌شود، این مسئله به صورت قانونی حل شود.

مدیرعامل خانه تئاتر در ادامه صحبت‌های خود همچنین به آن دسته از افرادی كه حق عضویت را پرداخت نكرده‌اند؛ اشاره كرد و اظهار داشت: عده‌ای همچنان حق عضویت‌های خود را پرداخت نكرده‌اند كه باتوجه به اتمام زمان واریز مبالغ اعلام می‌كنم اگر فردی تا پایان خردادماه حق عضویت خود را پرداخت نكند، لغو عضویت خواهد شد.

وی همچنین به آیین‌نامه انجمن‌ها اشاره كرد و افزود: طبق این آیین‌نامه اگر فردی دو جلسه در مجمع عمومی و سه جلسه در مجمع كانون اصلی كه عضو آن است حضور پیدا نكند لغو عضویت می‌شود پس تصمیم گرفتیم از این پس طبق مصوبه رفتار شود.

راد در ادامه به پرداخت حق بیمه‌ها نیز اشاره كرد و با انتقاد مجدد خطاب به افراد غایب در جلسه، گفت: این اصلا برازنده اعضای خانه تئاتر نیست كه عده‌ای پس چندسال تنها برای دریافت بن هدیه حق عضویت پرداخت كنند. طبق آمار ما افرادی كه حق عضویت خود را پرداخت كردند به یكباره از 1150 نفر به 1600نفر رسید كه عده‌ای از این‌ها مدتی بود حق عضویت نمی‌پرداختند و تنها برای دریافت بن هدیه این اتفاق افتاد. امیدارم افرادی كه نیامدند مهربانی و محبت بیشتری نسبت به خانه تئاتر داشته باشند و به دیگر اعضا احترام بگذارند.

این مدیر در پایان از همه حاضران در سالن اصلی تئاترشهر تشكر كرد و اظهار داشت: محكم بودن و توانمندی خانه تئاتر به تك تك اعضا بستگی دارد، پس هر قدر حضور افردا پررنگ‌تر باشد قدرت خانه تئاتر بیشتر خواهد شد كه امیدوارم این اتفاق بیفتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز