خبرگزاری کار ایران

شهرام كرمی مدیر تالار هنر؛

كارگاه‌های آموزشی برگزار می‌كنیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۸۷

كرمی: قصد داریم برای آموزش از اساتید شناخته شده تئاتر كودك و نوجوان استفاده كنیم،‌ اما آنچه فعلا برای ما قطعی شده این است كه بر شیوه اجرایی "نمایش خلاق" در این دوره بسیار تاكید می‌كنیم.

ایلنا: شهرام كرمی از برنامه‌ریزی خود برای برگزاری كارگاه‌های آموزشی با محوریت شیوه اجرایی تئاتر خلاق در تالار هنر برای ماه تابستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر تالار هنر در رابطه با برنامه‌های این مجموعه برای سال جدید، گفت: تالار هنر مثل گذشته به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد، اما امثال برنامه داریم علاوه بر 15-16 نمایش كودكی كه طی سال روی صحنه خواهد رفت برنامه‌های جانبی مانند كارگاه‌های آموزشی در تابستان برگزار كنیم.

وی ادامه داد: این كارگاه‌ها ویژه تئاتر كودك و نوجوان هم برای گروه‌های حرفه‌ای و همچنین برای هنرمندان مبتدی این حوزه برگزار می‌شود اما در مورد مدراسان این جلسات تا امروز به جمع‌بندی قطعی نرسیده‌ایم كه فكر می‌كنم تا پایان ماه فروردین مشخص شود.

كرمی در همین رابطه تصریح كرد: قصد داریم برای آموزش از اساتید شناخته شده تئاتر كودك و نوجوان استفاده كنیم،‌ اما آنچه فعلا برای ما قطعی شده این است كه بر شیوه اجرایی "نمایش خلاق" در این دوره بسیار تاكید می‌كنیم.

این مدیر همچنین در پاسخ به این سوال كه آیا برنامه‌ای برای ارتباط بیشتر با مدارس كشور در دستور كار قرار دارد یا خیر اظهار داشت: تالار هنر ویژه اجرای عمومی آثار كودك است و قصد برقراری هرچه بیشتر با كودكان و خانواده‌های آن‌ها دارد، به دلیل این كه حوزه هنری و فرهنگسراها ارتباط خوبی با مدارس برقرار كرده‌اند اولویت‌ها و تمركز فعالیت‌های ما طی دو سه سال اخیر تغییر كرده است.

وی افزود: از طرف دیگر تالار هنر بیش از این ظرفیت ندارد و نمی‌تواند تعهدات بیشتری نسبت به اجرای عمومی آثار كودك بپذیرد ولی به هرحال امیدوار هستم به بهانه برگزاری جشنواره كودك و نوجوان تعامل با آموزش و پرورش به وجود بیاید چون این دو نهاد تاثیر بسیار زیادی بر یكدیگر خواهند گذاشت.

دبیر جشنواره تئاتر كودك ونوجوان همدان همچنین در مورد رویكردهای دوره بیستم این جشنواره، گفت: دوره بیستم این جشنواره با چند تغییر برگزار می‌شود به دلیل اینكه قصد داریم جشنواره هر سال نسبت به سال گذشته با رشد همراه باشد به همین دلیل برنامه‌هایی در نظر گرفته شده كه متعاقبا اعلام می‌شود.

كرمی همچنین در مورد فعالیت‌های هنری خود اظهار كرد: علاقه زیادی دارم امكان اجرای نمایش «پوتین‌های عمو بابا» هرچه زودتر برایم فراهم شود. همچنین رمان «تخت و مورچه» به تازگی توسط انتشارات سروش زیر چاپ رفته و نمایش‌نامه «پوتین‌های عمو بابا» در سال جدید توسط نشر افراز منتشر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز