خبرگزاری کار ایران

مراسم تشییع پیكر عسل بدیعی برگزار شد:

شاهرخ بدیعی: با اهدای اعضائ عسل بدیعی امروز ما 7 فرزند داریم

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۹۵

سیروس الوند درباره بدیعی گفت: عسل بدیعی امروز با اهدای اعضایش به نوعی در دیگران تکثیر پیدا کرده و وجود او امروز حیاتبخش زندگی دیگران شده است.

ایلنا: مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی(بازیگر جوان سینمای ایران) صبح امروز(18 فروردین) با حضور جمع کثیری از اهالی سینما و علاقمندان سینما وخانواده وی در مقابل تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ستاره اسکندری از دوستان و همکاران وی با اشاره به مرگ زودهنگام عسل بدیعی گفت: من رفتن وی را باور ندارم هرچند معتقدم هر مرگ اشارتی به حیات دیگر است. عسل بدیعی با کاری که کرد نشان داد که روح بزرگی دارد که جایش امروز خالیست.

شاهرخ بدیعی پدر عسل بدیعی نیز با تشکر از تمامی کسانی که امروز در مراسم حضور پیدا کردند، گفت: من امروز دست همه شما را می‌بوسم زیرا شما برای عسل به اینجا آمده‌اید. کسی که عمر خود را برای اعتلای هنر ایران ثبت کرد. کاری که وی به عنوان یک اهدا کننده عضو انجام داد یک روش و منش انسانی بود.

وی ادامه داد: هرچند مرگ عسل برای ما یک فاجعه بود اما با اهدا اعضای وی به 7 نفر بیمار نیازمند امروز 7 فرزند داریم.

سیروس الوند(کارگردان سینمای ایران) که با عسل بدیعی در فیلم دستهای آلوده او همکاری داشت، گفت: عسل بدیعی سرشار از زندگی و اهل خانواده بود و افسوس که عمر زیادی در سینمان نکرد وتلویزیون او را ربود اما کارهای وی خاطره‌های زیادی بر جای گذاشته است.

وی ادامه داد: عسل بدیعی امروز با اهدای اعضایش به نوعی در دیگران تکثیر پیدا کرده و وجود او امروز حیاتبخش زندگی دیگران شده است.

رضا داوودنژاد نیز که بسیار متالم بود، گفت: امروز شرایط بسیار سختی داریم و اتفاقاتی که در یکسال گذشته برای ما پیش آمد را فقط با همدردی و تسلای شما مردم توانستیم رد کنیم واز آنها بگذریم.

وی ادامه داد: این همدردی تسلی بزرگی است در این چند روز حواشی و اتفاقاتی که برای ما افتاد به جز همدردی شما درمان دیگری نداشت.

غزل بدیعی خواهر عسل نیز با اشاره به یادداشتی که به تازگی از عسل بدیعی پیدا کرده است، گفت: این یادداشت مربوط به اولین روز سال 92 است.

وی سپس یادداشت عسل بدیعی را قرائت کرد. مرحوم عسل بدیعی در این یادداشت نوشته بود امروز آغاز سال 92 است و حالا من 36 ساله شده‌ام حتی دهه 30 نیز به سرعت گذشت 6 سال است در رکود هستم و در خوابی هستم که عموم زنان جامعه را دربرگرفته زنانی که در خواب هستند اما سرخوشند امروز برای خیلی‌ها شروع و پایان است.

وی در ادامه یادداشت خود آورده است: حالا می توانم مسلط باشم. ضعف درونی‌ام رنگ باخته و هرچند زیاد اشتباه کرده‌ام و اشتباه دیده‌ام و اشتباه ارزش داده‌ام اما مهر خدا همیشه هست و هنوز سالم هستم و توانمند ریشه‌دار و زیبا هستم و پسری دارم که هوش زیادی دارد و خانواده‌ای مانند گوهر ناب و دوستانی مانند برگ گل امروز چینی دلم بند خورده و انرژی برای ورود به مرحله بعد دارم امسال سال من است و امسال شگفتی می‌آفرینم که دوستانم به من افتخار کنند.

جانیار عرب نیا فرزند عسل بدیعی نیز درحالیکه به شدت گریه می‌کرد، گفت: من از مادرم تشکر می‌کنم برای همه مسائل و کارهایی که برای من کرد اگر او نبود من مرده بودم و او همه کار بخاطر من کرد و دلم برایش خیلی تنگ می‌شود. و روح او امروز خیلی خوشحال است زیرا اینجا برایش مانند زندان بود من قول می‌دهم کاری کنم که او همیشه از من راضی باشد.

فریبرز عرب نیا همسر سابق عسل بدیعی نیز طی سخنانی گفت: من حرف زیادی ندارم جز اینکه از همه تشکر کنم و خواهش کنم در مشکلاتی که امروز و فشارهایی که امروز شما در این مراسم تحمل می‌کنید کمی کوچکتر ها و خانم‌ها را درنظر بگیرید.

احمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نیز گفت: خوش به سعادت کسانیکه اگر اسم هنرمند را برای خود انتخاب کرده اند به تعهد آن نیز عمل کرده‌اند.

میرعلایی با اشاره به همکاری خود با عسل بدیعی در یک سریال گفت: ایشان مانند گلهای بهاری آمد و به ما عشق آموزش دادو ما همکاری خوبی با هم داشتیم.

وی ادامه داد: اگر ما درست زندگی کنیم سن مهم نیست مهم اینست که انسان کامل از دنیا برود.

میرعلایی همچنین پیام تسلیت وزیر ارشاد رئیس سازمان سینمایی را ابلاغ کرد.

دراین مراسم هنرمندانی همچون کیانوش عیاری، سیروس الوند، ستاره اسکندری، ماهایا پطر وسیان، الهام پاوه نژاد، مریلا زارعی، مهتاب کرامتی، هنگامه قاضیانی، مسعود فروتن، حبیب اسماعیلی، محسن خان جهانی، افسانه چهره آزاد، فرامرز روشنایی، هومن بهمنش حضور داشته‌اند و پیکر عسل بدیعی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

 

 

شاهرخ بدیعی: با اهدای اعضائ عسل بدیعی امروز ما 7 فرزند داریم

 

شاهرخ بدیعی: با اهدای اعضائ عسل بدیعی امروز ما 7 فرزند داریم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز