خبرگزاری کار ایران

آروزی ایرج راد برای تئاتر کشور در سال جدید؛

امیدورام بودجه تئاترارتقاء پیدا کند تا مشکلات کمتر شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۲۱

تا به امروز تمام آرزو و تلاش ما این بوده که امکانات تئاتری چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری ارتقاء پیدا کند. امیدوار هستیم در سال جدید به وعده ها عمل شود و ما شاهد افزایش بودجه تئاتر کشور باشیم.

ایلنا: مدیرعامل خانه تئاتر آرزو کرد امکانی فراهم شود تا هنرمندان تئاتر کشور در سال جدید آثار خود را با دغدغه کمتری روی صحنه بیاورند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج راد، مدیرعامل خانه تئاتر ایران ضمن تبریک سال 1392 خورشیدی به هنرمندان و اهالی تئاتر کشور در بیان آرزوی خود برای سال جدید، گفت: تا به امروز تمام آرزو و تلاش ما این بوده که امکانات تئاتری چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری ارتقاء پیدا کند. امیدوار هستیم در سال جدید به وعده ها عمل شود و ما شاهد افزایش بودجه تئاتر کشور باشیم تا هنرمندان امکان تولید آثار نمایشی با آسودگی بیشتر را پیدا کنند.
این هنرمند که پس از پایان تعطیلات نوروزی با ایفای نقش در نمایش «پلکان» نوشته اکبر رادی و به کارگردانی هادی مرزبان روی صحنه تالار اصلی مجموعه تئاترشهر خواهد رفت، ادامه داد: مجدد تاکید می کنم مهمترین آرزویی که برای سال جدید تئاتری کشور دارم ارتقاء بودجه تئاتر است تا هنرمندان بتوانند بدون دغدغه یا حداقل با کمترین مشکلات آثار خود را به روی صحنه بیاورند.
یکی از مهمترین مواردی که اعضای هیئت مدیره خانه تئاتر و صنف های گوناگون این نهاد در سال جدید خورشیدی با آن مواجه خواهد بود، به روز کردن سند قرارداد تیپ هنرمندان تئاتر کشور است که برای تحقق آن نمایندگان خانه تئاتر و مرکزهنرهای نمایشی نشست هایی را با یکدیگر برگزار کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز