خبرگزاری کار ایران

با ایفای نقش بهاره رهنما بجای لادن مستوفی؛

نمایش «خدای كشتار» نیمه اول 92 به نیاوران می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۱۷

قرارداد اجرای نمایش «خدای كشتار» نوشته یاسمینا رضا منعقد شده و نمایش؛ نیمه نخست سال آینده روی صحنه می‌رود/در نیمه دوم سال هم نمایش «سیستم گرونهلم» در تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد رفت.

ایلنا: قرارداد اجرای نمایش «خدای كشتار» نوشته یاسمینا رضا و كارگردانی علیرضا كوشك جلالی منعقد شده و این نمایش؛ نیمه نخست سال آینده در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اشكان خطیبی مسئول پی‌گیری اجرای مجدد نمایش «خدای كشتار» ضمن اعلام این خبر، گفت: تنها تفاوتی كه اجرای سال 92 خواهد داشت ایفای نقش بهاره رهنما به جای لادن مستوفی است و تغییر دیگری درخصوص باقی بازیگران وجود نخواهد داشت.

او ادامه داد: پیش‌فروش اینترنتی بلیت این نمایش از فرودین ماه آغاز می‌شود اما در مورد قیمت بلیت همچنان درحال رازیزنی هستیم. باید به این نكته نیز اشاره كنم كه نمایش ما از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 و روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت 21 روی صحنه می‌رود.

این هنرمند همچنین به مشخص شدن اجرای بعدی علیرضا كوشك جلالی اشاره كرد و اظهار داشت: در نیمه دوم سال هم نمایش «سیستم گرونهلم» را آماده می‌كنیم كه در تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد رفت.

وی درخصوص بازیگران این اثر نمایشی، بیان كرد: تا به این لحظه بازی من و رضا مولایی در این نمایش قطعی شده و دیگر بازیگران بعدا اعلام خواهند شد.

نمایش «خدای كشتار» همچنین از تاریخ 2مهرماه 91 با ایفای نقش لادن موستوفی در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر تهران برای علاقه‌مندان روی صحنه رفت كه با استقبال مخاطبان مواجه شد. در اجرای جدید این اثر نمایشی اشكان خطیبی، بهاره رهنما، رضا مولایی و سیما تیرانداز ایفای نقش خواهند كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز