خبرگزاری کار ایران

آینه‌های روبرو در هند به نمایش درمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۹۴

فیلم سینمایی آینه های روبرو به كارگردانی نگار آذبایجانی،به همراه فیلمی از مهوش شیخ الاسلامی در جشنواره فیلم غیررقابتی زنان آسیا در هند به نمایش درمی‌آید.

ایلنا: جشنواره بین‌المللی و غیررقابتی زنان آسیا در هند امروز015 اسفند) با نمایش "آینه‌های روبرو" افتتاح می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، امسال در جریان برگزاری جشنواره بین‌المللی و غیررقابتی زنان آسیا در هند، فیلم‌های ایرانی آینه‌های روبرو به كارگردانی نگار آذر بایجانی، به همراه یك فیلم مستند به كارگردانی مهوش شیخ الاسلامی و یك فلیم بلند داشتانی از مانیا اكبری به نمایش درمی‌آید.

فیلم‌های ایرانی همیشه در این جشنواره با استقبال روبرو شده‌اند به گونه ای كه روی تابلوها و دیوارهای "مركز بین‌المللی هند" كه محل برگزاری این فستیوال و چندین اتفاق دیگر فرهنگی است، كپی نقدهای چاپ شده در مورد "آینه‌های روبرو" را كنار پوستر ایرانی آن نصب كرده‌اند.
سوتیتر یكی از آنها با این جمله شروع می‌شود: "وقتی اسم سینمای ایران به میان می‌آید، اولین چیزهایی كه به ذهنمان می‌رسد، مناظر بی‌نظیر و كودكان در فیلم‌های ایرانی هستند.

این دومین فستیوال هندی است كه "آینه‌های روبرو" در آن شركت می‌كند و چهارمین فستیوالی است در هند؛ كه فرشته طائرپور در آن حضور دارد.

طائرپور رپیش از این بعنوان تهیه‌كننده فیلم نان و شعر در جشنواره فیلم‌های كودكان در "اودایپور" دهلی حضور پیدا كرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز