خبرگزاری کار ایران

ایران و لهستان تئاتر مشترك تولید می‌كنند

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۰۳

میلاد نیک آبادی قصد دارد یک اثر مشترک نمایشی با همکاری هنرمندان کشور لهستان روی صحنه ببرد.

ایلنا: میلاد نیک آبادی نویسنده، کارگردان و منتقد تئا‌تر کشورمان که در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر با نمایش «رابینسون کروزوئه» در بخش تجربه‌های نو حضور داشت و موفق به کسب چهار جایزه نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و موسیقی برای این نمایش در جشنواره شد، قصد دارد با همکاری هنرمندان کشتور لهستان نمایشی را به صورت مشترک تولید و اجرا کند.
به گزارش ایلنا، میلاد نیک آبادی به دعوت انجمن دانشجویان تئا‌تر لهستان در شهر وروتسلاو، اردیبهشت ما سال آینده عازم این کشور می‌شود. وی در این باره گفت: «طبق توافقات اولیه و صحبتهای‌های انجام شده قرار است من به عنوان کارگردان به همراه دو بازیگر ایرانی در آن کشور حضور پیدا کنیم تا تمرین نمایش مذکور به مدت ۵۵ روز در لهستان انجام شود و پس از آن به مدت ۲۰ شب در آن کشور به روی صحنه خواهد رفت.
میلاد نیک آبادی اضافه کرد: انتخاب دو بازیگر ایرانی قطعی نشده و در خصوص متن نیز باید به نتیجه نهایی برسیم که تا پایان امسال این امر محقق خواهد شد. این کارگردان تئا‌تر کشور تصریح کرد: پس از دریافت بازخوردهای اجرای عمومی در لهستان قرار است برای اجرای عمومی این نمایش در ایران نیز برنامه ریزی و رایزنی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز