خبرگزاری کار ایران

كامبوزیا پرتوی در گفتگو با ایلنا بیان كرد:

فیلم پرده بسته را برای كارشناسان واقعی سینما نمایش می دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۹۶

فیلم را برای همه كارشناسان سینما نمایش می‌دهیم نه فقط برای کسانی که حامی و موافق نظرات جواد شمقدری هستند/ جایزه جشنواره فیلم برلین سیاسی نبود.

 ایلنا: فیلم سینمایی پرده بسته به کارگردانی جعفر پناهی؛ خرس نقره‌ای بهترین فیلمنامه را از جشنواره برلین دریافت کرد اما به دلیل ممنوع الخروج بودن پناهی، کامبوزیا پرتوی(همکار وی در ساخت فیلم) جایزه را در برلین دریافت کرد.
کامبوزیا پرتوی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وضعیت امسال جشنواره فیلم برلین گفت: به دلیل حضور ونگ کار وای به عنوان رئیس هیات داوران جشنواره بسیار خوب بود و  آنچه من از روند برگزاری این دوره جشنواره دیدم این بود که جشنواره سیاسی نبود.
وی با اشاره به نمایش فیلم  پرده بسته در جشنواره فلیم برلین افزود: در زمان نمایش فیلم مخاطبان از فیلم استقبال کردند و کسی از سالن بیرون نرفت بعد از نمایش فلیم نیز مصاحبه‌های خوبی صورت گرفت و از فیلم استقبال شد جایزه‌ای نیز که به فیلم داده شد جایزه سیاسی نبود و داوران معتقد بودند که فلیم در بخش فیلمنامه باید جایزه بگیرد.
وی ادامه داد: این جایزه به هیچ عنوان سیاسی نبود زمانی که در جشنواره فیلم برلین  جایزه به بهترین فیلمنامه داده شد یعنی اینکه فیلم  از لحاظ سینمایی شایسته تقدیر است.
پرتوی درباره سخنان شمقدری و امکان نمایش فیلم برای اهالی سینما ورسانه گفت: فیلم اصلا ساخته می‌شود که نمایش داده شود سازندگان فیلم نیز تمایل دارند که فیلم را تماشاگران ببینند.
وی ادامه د اد: قطعا ما هم با نمایش فیلم  موافقیم اما فیلم باید برای کار‌شناسان و منتقدان واقعی سینما و همه اهالی سینما  نمایش دادشود  و ما نیز فیلم را برای آنها نمایش می‌دهیم نه فقط برای کسانی که حامی و موافق نظرات جواد شمقدری هستند.
پرتوی تاکید کرد: هر زمان که فرصت بشود فیلم را برای کار‌شناسان واقعی سینما نمایش می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز