خبرگزاری کار ایران

به دنبال استقبال از پله آخر بیان شد:

پله آخر به‌رغم اكران اسفند؛ خوب فروخت

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۲۱

زمان و فصل اكران یك فیلم تاثیر اندكی در میزان فروش آن دارد. ممكن است كمی آمار را بالا و پایین كند اما آنچه در فروش یك فیلم موثر است، كیفیت آن است. فیلم خوب هر وقت اكران شود؛ می‌فروشد.

ایلنا: در طول سال فیلم‌هایی كه بعداز جشنواره فیلم فجر اكران می‌شوند یا زمان نمایش آنها به آخرین ماه سال اسفند ماه موكول می‌شود؛ با استقبال زیادی مواجه نمی‌شوند اما نمایش فیلم پله آخر به كارگردانی علی مصفا در اسفند سال 91 تا امروز با موفقیت همراه بوده است.

مرتضی شایسته(پخش كننده فیلم سینمایی پله آخر) در گفتگو با خبرنگار ایلنا با ابراز رضایت از میزان استقبال مخاطبان از این فیلم گفت: این فیلم با اكران خوبی مواجه شده است و فروش آن تاكنون از مرز 120 میلیون تومان گذشته است. این میزان فروش برای این فیلم تاكنون راضی كننده است.

شایسته با رد فرضیه مورد استقبال قرار نگرفتن فیلم‌ها در اسفند ماه افزود: اینكه گفته می‌شود فیلمها در اسفند ماه با استقبال مواجه نمی‌شوند فقط یك فرضیه است. میزان استقبال از یك فیلم یا عدم استقبال مخاطبان از فیلم به كیفییت خود فیلم بازمی‌گردد.

وی ادامه داد: زمان اكران و فصل اكران یك فیلم تاثیر اندكی در میزان فروش فیلم دارد و فقط ممكن است كمی آمار را بالا یا پایین كند اما آنچه كه در فروش یك فیلم موثر است فقط كیفیت خود فیلم است و فیلم خوب هر وقت اكران شود، می‌فروشد.

پله آخر دومین ساخته بلند علی مصفا در مقام کارگردانی پس از سیمای زنی در دوردست است. فیلم با هزینه شخصی خود وی ساخته شده و از فیلم‌های مستقل در سینمای ایران محسوب می‌شود.

فیلم پله آخر داستان لیلی(لیلا حاتمی) ستاره سینماست كه به تازگی شوهرش را از دست داده‌ است. او سر صحنه فیلمبرداری ناگهان مقابل دوربین خنده‌اش می‌گیرد و از کار باز می‌ماند. هیچکس نمی‌تواند دلیل خنده‌هایش را حدس بزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز