خبرگزاری کار ایران

صندلی شماره 257 در جشن تصویر سال به نمایش درمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۱۴

محسن خان جهانی برای ساخت این مستند در جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین کارگردانی شد و در جشنواره‌ی سینما حقیقت در بخش سیاسی مورد تقدیر قرار گرفت.

ایلنا: فلیم مستند « صندلی شماره 257 » جدیدترین ساخته‌ی محسن خان جهانی فردا ـ 8 اسفند ماه ـ در دومین روز از جشنواره‌ی فیلم تصویر در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن خان جهانی برای ساخت این مستند در جشنواره ی فیلم فجر نامزد بهترین کارگردانی شد و در جشنواره سینما حقیقت در بخش سیاسی مورد تقدیر قرار گرفت.

مستند «صندلی شماره 257 » که قرار است راس ساعت 18 روز یاد شده در تالار شهناز خانه هنرمندان به نمایش درآید، درباره‌ی رقابت بین آدم‌هاست، رقابتی که به صندلی مجلس شورای اسلامی ختم می‌شود.

این مستند هجدهمین ساخته‌ی خان جهانی پس از فیلم‌های «ارتفاع 437»،« من لیدر هستم»،«کلاه شیشه‌ای»، «یاردبستانی»، «شهر پولکی» و... است.

عوامل پشت دوربین این مستند عبارتند از: کاوه معین‌فر، مهدی یاوری، محسن محمدی به عنوان تصویربردارن، موسی محمدی به عنوان صدابردار. فرهاد نوبخت نیز به عنوان مدیر تولید در این پروژه همکاری داشته است.

مستند «صندلی شماره 257» به تهیه‌کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخته شده است.

باتوجه به نمایش های این فیلم در جشنواره سینما حقیقت و فیلم فجر، نمایش آن در تصویر سال،آخرین نمایش آن در سال جاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز