خبرگزاری کار ایران

اعتراض پوران درخشنده به چینش اكران نوروز۹۲:

افراد خاص اكران نوروزی را دراختیار دارند

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۷۸

به نظر می‌رسد هر فرد و فیلمی كه حامی دارد؛ می‌تواند در نوروز اكران شود اما ما بدلیل آنكه حامی نداریم نمی‌توانیم فیلم خود را اكران كنیم.

 ایلنا: فیلم سینمایی هیس دخترها فریاد نمی‌زنند به كارگردانی پوران درخشنده در سی و یكمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد استقبال قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت كرد. به همین دلیل انتظار می‌رفت كه این فیلم در نوروز 92 جزو اكران‌های اصلی باشد اما براساس خبرهای منتشر شده، این فیلم در نوروز اكران نمی‌شود. این امر اعتراض درخشنده را بدنبال داشت.

پوران درخشنده(كارگردان فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌زنند) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به وضعیت اكران این فیلم در نوروز 92 گفت: واقعا دوست داشتم تا این فیلم در اكران نوروز 92 به نمایش دربیاید و همه تلاش خود را نیز می‌كنم.

وی ادامه داد: اینكه گفته می‌شود فقط باید فیلم‌های سرگرم كننده در ایام نوروز به نمایش دربیاد؛ تصمیم درستی نیست زیرا در ایام نووز تلویزیون به اندازه كافی برنامه‌های سرگرم كننده پخش می‌كند از طرف دیگر امسال نوروز 92 با ایام فاطمیه است لذا نمی‌توان فیلم‌های شاد و سرگرم كننده فقط پخش كرد.

درخشنده با اشاره به اینكه مخاطب بدلیل اینكه پول می‌دهد پس حق انتخاب دارد، افزود: این وظیفه ما و مدیران فرهنگی است كه فضایی را بوجود بیاوریم كه مخاطب به سمت انتخاب فیلم‌هایی برود كه محتوا و مفهوم دارد و فقط دنبال سرگرمی نباشد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر چینش اكران باید بگونه‌ای باشد كه هر فردی براساس سلیقه خود بتواند فیلم موردنظر خود را انتخاب كند به همین دلیل اگر فقط فیلم‌های سرگرم كننده را به نمایش بگذاریم سایر سلقیه‌ها را درنظر نگرفته‌ایم.

درخشنده با انتقاد از تقسیم‌بندی فیلم‌های نوروزی بین افراد و نهادهای مختلف گفت: به نظر می‌رسد هر فردی كه حامی دارد و هر فیلمی كه حامی قوی دارد می‌تواند در نوروز اكران شود اما ما بدلیل آنكه حامی نداریم نمی‌توانیم فیلم خود را اكران كنیم.

وی ادامه داد: من تمام تلاش خود را برای اكران نوروزی كرده‌ام و با پخش كننده هم وارد مذاكره شده‌ام اما با این وضعیت هرچه خدا صلاح بداند می‌پذیرم و همه را خدا واگذار می‌كنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز