خبرگزاری کار ایران

«هملت» به آقای بازیگر تقدیم شد

کد خبر : ۴۵۲۸۲

نمایش «هملت» به کارگردانی رضا گوران، اجرای روز جمعه ۲۰ بهمن ماه خود را به عزت الله انتظامی تقدیم کرد.

ایلنا: عزت الله انتظامی، پس از اجرای نمایش «هملت» با استقبال خوب مخاطبان نسبت به آثار نمایشی که در مجموعه ایرانشهر روی صحنه می‌رود، گفت: در عصر مدرن و دوره سرعت و تکنولوژی، بروی صحنه بردن آثار مدرن، برای نسلی که تربیت شده دوره تکنولوژی هستند یک موهبت است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، آقای بازیگر ادامه داد: هنر همچون رودخانه‌ای جاری و روان است که نمی‌شود جلوی حرکت و پیشرفت آن را گرفت و به همین دلیل است که امروز شاهد حضور انبوه تماشاگران در صحنه‌های تئا‌تر هستیم و چه خوب است که آثاری همچون هملت و... با ایده و تفکری امروزی بروی صحنه می‌روند زیرا در حال حاضر جوانان آثار مدرن را بیشتر می‌پسندند و امیدوارم روزی اثری فاخر همچون شاهنامه نیز به همین شکل اجرا شود.

عزت الله انتظامی تا کنون علاوه بر نواختن زنگ آئین افتتاح چندین نمایش، از آثاری چون «آمدیم، نبودید، رفتیم» به کارگردانی رضا حداد، «ریچارد سوم» کار آتیلا پسیانی و... دیدن کرده است.

نمایش «هملت» با نویسندگی محمد چرمشیر و بازی آتیلا پسیانی، صابر ابر، بهناز جعفری، ستاره پسیانی، شیرین فرشباف و داریوش موفق، دوشنبه ۲۳ بهمن ماه پس از ۳۶ اجرا به کار خود در سالن استاد سمندریان پایان می‌دهد.
این نمایش در هفته گذشته میزبان هنرمندانی چون؛ حسین پاکدل، نغمه ثمینی، پیام فروتن، غوغا بیات، مدیا کاشیگر و شیرین بزرگمهر بوده است.
علاقمندان برای تماشای نمایش «هملت» می‌توانند از طریق شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۲۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۶ با مجموعه تماشاخانه ایرانشهر در ارتباط باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز