خبرگزاری کار ایران

اجراهای نمایش «هملت» در ایرانشهر تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۴۴

«هملت» پس از اتمام سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر اجراهای خود را در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر ادامه خواهد داد.

ایلنا: نمایش «هملت» به کارگردانی رضا گوران که کار خود را از اول دی ماه در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است، پس از اتمام سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر اجراهای خود را به دلیل استقبال مخاطبان از ۱۳ تا ۲۳ بهمن ماه در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر ادامه خواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، در این نمایش ۷۵ دقیقه‌ای که در نخستین روز از سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر نیز به صحنه رفت، هنرمندانی چون آتیلا پسیانی، صابر ابر، بهناز جعفری، ستاره پسیانی، شیرین فرشباف و داریوش موفق به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقمندان برای تماشای این نمایش در روز جمعه ۱۳ بهمن ماه می‌توانند از ساعت ۱۶ با مراجعه به گیشه تماشاخانه ایرانشهر نسبت به خرید بلیط به صورت روز فروش اقدام نمایند.

مخاطبان برای تماشای سایر اجراهای این نمایش (۱۵ تا ۲۳ بهمن ماه) می‌توانند با مراجعه به سایت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی اینترنتی www. tamashakhaneh. ir/ticket نسبت به پیش خرید و یا رزرو بلیت اقدام نمایند.

نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» به کارگردانی آروند دشت آرای نیز از دیگر آثار نمایشی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر است که همه روزه به استثناء روزهای شنبه از ساعت ۱۹: ۳۰ در سالن شماره یک مجموعه تماشاخانه ایرانشهر با بازی هنرمندانی چون حسن معجونی، سعید چنگیزیان، محسن حسینی، سحر دولتشاهی، شبنم فرشادجو، طناز طباطبایی، کاظم سیاحی، اشکان صادقی، اشکان جنابی، مهدی بجستانی، حمید فلاحی، داریوش فائزی، هومن کیایی، امیرحسین طاهری، آرزو عالی، امیر رجبی، شهریار فرد، امین موحدی‌پور و شقایق کفیلی به صحنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز