خبرگزاری کار ایران

نمایش «عروسك‌های سكوت» پرحاشیه روی صحنه رفت؛

رقص دوربین صدا و سیما مقابل داوران جشنواره

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۰۳

فیلمبردار یكی از بخش‌های خبری سازمان صدا و سیما بدون درنظر گرفتن موازین حرفه‌ای، به آسودگی و دوربین بر شانه از روی صحنه از مقابل چشم داوران جشنواره و تماشاچیان عبور كرد و از سمت راست سالن به سوی دیگر رفت.

ایلنا: نمایش «عروسك‌های سكوت» به كارگردانی سمانه زندی‌نژاد شب گذشته (5بهمن) در حالی روی صحنه رفت كه دوربین یكی از بخش‌های خبری صداوسیما موجب ایجاد اخلال هنگام تماشای نمایش و نارضایتی مخاطبان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته علاقه‌مندان به هنر تئاتر درحالی برای دیدن اثر جدید سمانه زندی‌نژاد پشت درب ورودی سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر حضور پیدا كردند كه تلاش كادر مجموعه برای جلوگیری از بی‌نظمی هنگام ورود به سالن‌ مشاهده می‌شد.

بی‌نظمی هنگام ورود به سالن‌های نمایش سی و یكمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر طی چند شب‌ گذشته موجب بروز نارضایتی‌ برای مخاطبان این رویداد هنری شده بود.

اما درحالی كه مسئولان برگزاری تلاش داشتند ضعف شب‌های ابتدایی جشنواره برطرف شود، تماشاچیان حاضر در اجرای نخست «عروسك سایه‌ها» شاهد اتفاقی نادر در سالن نمایش آثار جشنواره بودند.

تماشاچیان سرانجام روی صندلی‌ها به انتظار شروع نمایش نشستند، اما تاخیر داوران برای حضور در سالن موجب نارضایتی مخاطبان و به تاخیر افتادن شروع اجرا شد كه با عذرخواهی كادر مجموعه و استقبال مخاطبان همراه بود.

اما پس از آغاز كار میهمان ناخوانده دیگری هنگام اجرا از راه رسید و درحالی كه همه چشم‌ها به بازی بازیگران دوخته شده بود، فیلمبردار یكی از بخش‌های خبری سازمان صدا و سیما بدون درنظر گرفتن موازین حرفه‌ای، به آسودگی و دوربین بر شانه از مقابل چشم داوران جشنواره و تماشاچیان عبور كرد و از سمت راست سالن به دیگر رفت.

این واقعه هنگامی‌ رخ داد كه تماشچیان حواس خود را متوجه اجرا كرده بودند و فیلمبردار كاملا از روی صحنه نمایش عبور می‌كرد كه عملا باعث شد لحظاتی از اجرا تحت تاثیر این اتفاق برای مخاطب از دست برود.

از نكات جالب دیگر اجرای شب گذشته این بود كه یكی از داوران غیر از حضور دیر هنگام در سالن، تلفن همراه خود را نیز خاموش نكرد و در طول اجرا پیامك‌های رسیده را می‌خواند، همچنین صحبت‌های گاه و بی‌گاه او با داور كنار دستی خود به وضوح موجب ناراحتی تماشاچیان پشت‌سر و مقابل ردیف سوم، یعنی جایگاه داوران شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز