خبرگزاری کار ایران

انار بلورین جشنواره فیلم استرالیا به آینه‌های روبرو رسید

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۲۸

«انار» بلورین، اولین تندیس «فستیوال فیلم‌های ایرانی در استرالیا» است که برای این دوره از جشنواره طراحی و ساخته شده است.

 ایلنا: «انار» بلورینِ استرالیا، تندیس بهترین فیلم منتخب تماشاگران به «آینه‌های روبرو»، توسط خانم «آن دمی گروئه» یکی از مدیران این فستیوال به ایران آورده می‌شود تا طی مراسمی با حضورعوامل فیلم و جمعی از خبرنگاران، به تهیه کننده آن فرشته طائرپور داده شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا،«انار» بلورین، اولین تندیس «فستیوال فیلم‌های ایرانی در استرالیا» است که برای این دوره از جشنواره طراحی و ساخته شده است.
دومین دوره «فستیوال فیلم‌های ایرانی در استرالیا» با حضور شش فیلم سینمایی از ایران، در چند شهر استرالیا ازجمله سیدنی، ملبورن و آدلاید، برگزار شد که مورد استقبال چشمگیر شهروندان استرالیایی و همچنین ایرانیان مقیم استرالیا قرار گرفت.
«آینه‌های روبرو» که تاکنون از سوی ۷۱ فستیوال جهانی و ۶ جشنواره ایرانی مورد استقبال قرار گرفته و مجموعا ۱۷ جایزه از فستیوال‌های رقابتی در خارج و ۶ جایزه از جشنواره‌های داخلی را نصیب خود ساخته، پیش از این نیز در فستیوال‌های سیاتل، و لانگ آیلند در نیویورک، از سوی تماشاگران، جایزه بهترین فیلم بلند را دریافت کرده است.

«آینه‌های روبرو» اولین ساخته سینمایی نگار آذربایجانی است که همچنان در دو سینمای «آزادی» و «سپیده» در تهران در حال نمایش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز