خبرگزاری کار ایران

باحضورفرشته طائرپور، نگارآذربایجانی و جواد طوسی،

آیینه‌های رو برو درپردیس سینمایی رازی نقد و بررسی می شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۷۴

آینه‌های روبرو به کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور در جشنواره‌های مختلف جهانی حضور داشته و جوایز متعددی را دریافت کرده است. شایسته ایرانی و غزل شاکری دو بازیگر اصلی این فیلم هستند.

 ایلنا: درسی و هفتمین نشست باشگاه فیلم رازی؛ فیلم سینمایی آیینه‌های روبرو ساخته نگار آذربایجانی با حضور برخی عوامل فیلم پس از نمایش نقد و بررسی می‌شود.


به گزارش ایلنا؛در این نشست که چهارشنبه ۲۰ دی ماه از ساعت17:30در پردیس سینمایی رازی برگزار می‌شود؛ فرشته طائرپور (تهیه کننده)، نگار آذربایجانی (کارگردان)، شایسته ایرانی (بازیگر) و جواد طوسی (منتقد سینما) در کنار اصحاب برخی رسانه‌ها و اعضاء باشگاه فیلم حضور خواهند داشت.


آینه‌های روبرو به کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور در جشنواره‌های مختلف جهانی حضور داشته و جوایز متعددی را دریافت کرده است. شایسته ایرانی و غزل شاکری دو بازیگر اصلی این فیلم هستند


همایون ارشادی، نیما شاهرخ شاهی، مریم بوبانی، صفا آقاجانی، رابعه اسکویی و سارا بهرامی از دیگر بازیگران هستند که در این فیلم ایفای نقش داشته‌اند.


این فیلم اولین فیلم بلند داستانی در سینمای ایران است که نقش یکی از شخصیت‌های محوری آن را شایسته ایرانی ایفا می‌کند.


علاقمندان برای تماشای رایگان فیلم، عضویت در باشگاه فیلم رازی و یا تمدید آن می‌توانند به نشانی میدان رازی، خیابان هلال احمر، پردیس سینمایی رازی مراجعه، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۴۰۹۵۴۹ تماس و یا به نشانی الکترونیکی razi. farhangsara. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز