خبرگزاری کار ایران

کارگاه فرهاد مهندس‌پور در دومین یادواره تجلی بصیرت

کد خبر : ۳۱۴۸۷

برنامه‌های بخش هنرهای نمایشی دومین یادواره هنری «تجلی بصیرت» اعلام شد. ازجمله برنامه‌های این بخش برگزاری کارگاه آموزشی فرهاد مهندس‌پور است.

ایلنا: بخش هنرهای نمایشی دومین یادواره هنری «تجلی بصیرت» در رشته‌های نمایشنامه خوانی، اجرای صحنه‌ای، نمایش خیابانی و تئا‌تر سیار به میزبانی شهرهای تهران، یزد و تنکابن برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رشته تئا‌تر صحنه‌ای این بخش که در شهر یزد و از امروز ششم دی ماه پذیرای ۸ نمایش صحنه‌ای است کارگاه آموزشی «مخاطب‌شناسی در تئا‌تر فرهاد مهندس‌پور» را در برنامه‌های جنبی خود قرار داده است.
شهر تنکابن هم که از فردا میزبان بخش نمایشنامه خوانی با ۸ خوانش خواهد بود اقدام به برگزاری جلسات نقد و بررسی نمایشنامه‌ها پس از خوانش با حضور اساتید تئا‌تر کرده است.
همچنین در این بخش ۳۰ نمایش خیابانی با محوریت بصیرت در تهران و ۲۰ استان دیگر به اجرا در می‌آید.
استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گیلان، قشم، گلستان، مازنداران، مرکزی، همدان و یزد میزبانان نمایش‌های خیابانی بصیرت خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز