خبرگزاری کار ایران

جشنواره فیلم عمار امروز آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۶۰

سومین جشنواره فیلم مردمی عمار امروز یکشنبه سوم دی ماه به مدت ۸شت روز در سینما فلسطین آغاز می‌شود.

ایلنا: سومین جشنواره مردمی فیلم عمار امروز(3 دی) با سخنرانی پناهیان و تجلیل از بهزادپور و مخدومی در سینما فلسطین آغاز می‌شود. مراسم افتتاحیه این جشنواره امروز (یکشنبه) ۳ دی از ساعت ۶ تا ۹ شب در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، در این مراسم علاوه بر سخنرانی نادر طالب‌زاده، دبیر جشنواره، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان سخنرانی خواهد کرد.
در افتتاحیه جشنواره مردمی عمار که مزین به حضور مبارزان انقلاب و خانواده‌های شهداست قرار است از بهزاد بهزادپور کارگردان سینما و رحیم مخدومی نویسنده تجلیل می‌شود.
در این دوره از جشنواره درر بخش مستند، ابراهیم فیاض، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه، نادر طالب‌زاده، فیلمساز، ابوالقاسم طالبی، کارگردان سینما و تلویزیون، مهدی نصیری، نویسنده و روزنامه نگار و مسعود رضایی، روزنامه نگار و تاریخ پژوه به داوری آثار می‌پردازند.
همچنین در بخش انیمیشن، محمدحسین نیرومند، فیلمنامه نویس و کاریکاتوریست، شهریار بحرانی، کارگردان سینما و احسان محمدحسنی، مدیر سازمان رسانه‌ای اوج به داوری آثار می‌پردازند.
بنابر اعلام دبیرخانه سومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، در بخش نماهنگ نیز محمد گلریز، موسیقیدان و خواننده، جهانگیر خسروشاهی، داستان نویس و پژوهشگر و تقی یازرلو، مستندساز به داوری آثار می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز