خبرگزاری کار ایران

احمد نجفی اعلام کرد:

رئیس جمهور گفت نگذارید مسئله خانه سینما سیاسی شود

کد خبر : ۲۹۹۹۵

نجفی گفت: در جلسات مشورتی با رئیس جوهور؛ ایشان گفت نگذارید مسئله خانه سینما سیاسی شود. بروید با هم مهربان باشید. بنشینید و این مسئله را حل کنید حتی اگر کسی ناراحتی دارد به من بگوید.

ایلنا: نقل قولهایی از محمود احمدی نژاد درباره رئیس جمهور می شود گاه متضاد و گاه مخالف هم است. شب گذشته(1 دی) در برنامه هفت نیز دوباره بحث سخنان رئیس جمهور درباره خانه سینما مطرح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد نجفی در این برنامه درباره سیاست‌های شورای عالی سینما در پاسخ به سخنان علی رویین‌تن که گفته بود چرا به دستور رئیس جمهور درباره بازگشایی خانه سینما توجه نشده است، گفت: رئیس جمهور چنین حرفی نزدند بلکه گفتند نگذارید مسئله خانه سینما سیاسی شود. بروید با هم مهربان باشید. بنشینید و این مسئله را حل کنید حتی اگر کسی ناراحتی دارد به من بگوید.

وی ادامه داد: ما این پیغام را بردیم اما متاسفانه دوستان استقبال نکردند و پاسخ منفی گرفتیم.

وی با اشاره به روند برگزاری جلسات و مصوبات شورای عالی سینما گفت: ضمانت اجرایی مصوبات شورای عالی سینما برعهده دولت است. کارهایی که در شورای عالی سینما از لحاظ بسترسازی شده، در 60 سال اخیر بی همتا بوده است.

وی ادامه داد: در بحث بیمه تکمیلی اتفاق خوبی افتاده است و تمام افرادی که سوابقی در فیلم‌های سینمایی دارند و حتی عضوخانه سینما نیستند، می‌توانند بحث بیمه تکمیلی و مسکن خود را پیگیری کنند.

همچنین بحث مالیات در دست پیگیری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز