خبرگزاری کار ایران

تهیه‌كننده نمایش ماه و مروارید؛

نمایش آیینی نیاز به حمایت جدی مسئولان دارد

کد خبر : ۲۶۸۷۴

هدایتی: متاسفانه شاهد هستیم با وجود استقبال مخاطبان از نمایش‌های آیینی، به دلیل عدم حمایت و توجه جدی به این قالب، نتوانسته‌ایم در راستای نیاز جامعه شاهد تولید آثار فاخر در این زمینه باشیم.

ایلنا: محمدحسین هدایتی، تهیه كننده نمایش ماه و مروارید، خواستار حمایت بیشتر مسئولان از نمایش های آیینی شد.

به گزارش ایلنا، هدایتی با بیان این مطلب، گفت: متاسفانه شاهد هستیم با وجود استقبال مخاطبان از نمایش‌های آیینی، به دلیل عدم حمایت و توجه جدی به این قالب، نتوانسته‌ایم در راستای نیاز جامعه شاهد تولید آثار فاخر در این زمینه باشیم.

این تهیه كننده، افزود: ما در قالب گروه نمایش فرات، تاكنون آثاری چون زینب(س)، قافله عشق، آخرین منجی، شمشیرها و... را تولید كرده‌ایم، اما آن‌چه شاهد آن بوده‌ایم، عدم حمایت لازم از نمایش آیینی علارغم نیاز جامعه و استقبال خانواده‌ها بوده است.

هدایتی با بیان اینكه نمایش ماه و مروارید، تا 30 آذرماه اجرا می‌رود، ادامه داد: این نمایش آیینی با موضوع عفاف و حجاب با گذری به وقایع پس از عاشورا به سفارش معاوت فرهنگی - اجتماعی سپاه محمد رسول الله(ص) تولید شده است.

تهیه كننده تله فیلم سفر، افزود: در اجرای روز دوشنبه(20 آذر) بسیجیان ناحیه شهید مفتح و همچنین جمعی از بسیجیان وزارتخانه‌ها و نهادها حاضر خواهند بود.

گفتنی است در این نمایش صادق شمسایی، حمید حسین‌زاده، مسعود منصوری علی فرجام‌فر، علیرضا حنیفی، عطیه کریمی به ایفای نقش می‌پردازند و هانی اکبری کارگردانی این نمایش آیینی را برعهده دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نمایش ساعت 16 به حسینیه حضرت فاطمه‌الزهرا (س) واقع در میدان سپاه، خیابان پادگان حضرت ولیعصر (عج) مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز