خبرگزاری کار ایران

قادر آشنا در چهارمین شب نمایشنامه‌خوانی به نفع زلزله‌زدگان آذربایجان:

برگزاری این مراسم برای رفع نیازهای آسیب‌دیدگان كافی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۶۷۵۰

برگزاری مراسمی از این دست نمی‌تواند به‌طور كامل پاسخگوی نیازهای مردم آسیب‌دیده باشد. اما می‌تواند نگاه مسئولینی كه وظیفه ارائه خدمات زیربنایی به مردم دارند را معطوف به ابعاد واقعه كرده تا مراقب باشند وظایف خود را فراموش نكنند.

ایلنا: مدیركل مركزهنرهای نمایشی شب گذشته(19‌آذر) برای ابراز همدردی و كمك به زلزله‌زدگان آذربایجان در فرهنگسرای اندیشه حضور پیدا كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیركل مركزهنرهای نمایشی با بیان اینكه انجام چنین كارهایی موجب تقویت احساس همه‌جای ایران سرای من است می‌شود، گفت: برگزاری چنین مراسمی نشان می‌دهد هر ایرانی،‌ هركجای كشور آسیب ببیند همه نگران هستیم و اگر شاد باشد كل ایران خوشحال خواهد بود كه برنامه‌‌ای بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: به محض وقوع زلزله در آذبایجان گروه‌های هنری و تئاتر سیار در این استان حضور پیدا كردند و نمایش‌های متعددی برای التیام بخشیدن به كودكان سرزمین اجرا كردند.

آشنا ضمن تاكید بر این مطلب كه هنرمندان ما دغدغه دارند و نگران مردم كشور خود هستند،‌ اظهار كرد: بنابراین پیشكسوت‌های عرصه نمایش دور هم جمع شدند و دست به كار بزرگی زدند كه حضور ما در این محل بابت تقدیر این احساس مسئولیت و تایید كار است.

وی با بیان اینكه حضور ما در محل به لحاظ مسئولتی انجام وظیفه اداری و به لحاظ فردی انجام وظیفه انسانی است، عنوان كرد: اعتقاد داریم چنین كارهایی باید توسعه پیدا كند و عاملی باشد برای حضور هرچه بیشتر مردم در انجام امر خیر.

مدیرمركزهنرهای نمایشی در پاسخ به این سوال كه آیا انجام چنین فعالیت‌هایی كافی است، گفت: كارهایی كه به این شكل در عرصه فرهنگ و هنر انجام می‌شود نمی‌تواند به‌طور كامل پاسخگوی نیازهای مردم آسیب‌دیده باشد. اما می‌تواند نگاه مسئولینی كه وظیفه ارائه خدمات زیربنایی به مردم دارند را معطوف به ابعاد واقعه كرده و مراقب باشد وظایف خود را فراموش نكنند.

وی ادامه داد: انجام چنین كارهایی به لحاظ سمبولیك دارای اهمیت بسیار زیاد است اما قطعا نمی‌تواند پاسخگوی نیازها باشد.

این مدیر در انتها ابراز امیدواری كرد با انعكاس و پوشش خبری خوب چنین فعالیت‌هایی دیگر حوزه‌ها و فعالان اقتصادی را هرچه بیشتر نسبت به كمك ترقیب كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز