خبرگزاری کار ایران

بهزاد فراهانی خبر داد:

مراسم نمایشنامه‌خوانی به نفع زلزله‌زدگان دو روز دیگر تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۷۳۰

پیش از این قرار بود برنامه نمایشنامه‌خوانی امروز دوشنبه (20آذر) با خوانش نمایشنامه آناكارنینا به كارگردانی هما روستا پایان یابد كه به دلیل استقبال مردم دو روز دیگر ادامه خواهد داشت.

ایلنا: برنامه نمایشنامه‌خوانی به نفع آسیب‌دیدگان زلزله‌ آذربایجان كه به همت انجمن بازیگران خانه تئاتر برگزار می‌شود دو روز دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ بهزاد فراهانی نماینده انجمن بازیگران با اعلام این مطلب از اجرای مجدد نمایشنامه «آزادی به سرزمین خود باز میگردد» و «یادگار خسته‌ خاركن به خانه بر‌می‌گردد» خبر داد.

پیش از این قرار بود برنامه نمایشنامه‌خوانی امروز دوشنبه (20آذر) با خوانش نمایشنامه «آناكارنینا» به كارگردانی هما روستا پایان یابد كه به دلیل استقبال مردم دو روز دیگر ادامه خواهد داشت.

نمایشنامه «آناکارنینا» نوشته محمد چرمشیر بر اساس رمانی با همین نام از لئو تولستوی است كه هما روستا از چهره‌های شناخته‌شده سینما و تئاتر قصد دارد این نمایشنامه را در برنامه نمایشنامه‌خوانی انجمن بازیگران خانه تئاتر برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اجرا کند.

در این اجرا بازیگران شناخته‌شده سینما و تئاتر نظیر ترانه علیدوستی، حسن معجونی، اشکان خطیبی، شبنم فرشادجو، نگار عابدی، ستاره پسیانی و رضا بهبودی حضور دارند.

ورود برای عموم رایگان است و هنرمندان از ساعت 18 برای دریافت كمك های مردمی در محل حضور دارند.
نمایشنامه‌خوانی در آدرس خیابان شریعتی، نرسیده به سیدخندان، فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز