خبرگزاری کار ایران

با مشخص شدن پنج بازیگرجدید؛

ستارگان هفته‌ آینده نمایش «درخت بلوط» مشخص شدند

کد خبر : ۲۵۸۲۹

گروه تئاتر نقشینه قرار بود پیش از این نمایش «نامه هایی به باد» را با بازی داریوش فرهنگ در تماشاخانه شماره یک ایرانشهر اجرا کند.

ایلنا: نمایش درخت بلوط كاری از گروه تئاتر نقشینه كه در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفته است بازیگران 5اجرای آینده خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایش «درخت بلوط» نوشته تیم کرواچ است که اجراهای خود را از اوایل آذرماه سال جاری در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر آغاز كرده است كه هر شب یکی از بازیگران نامی تئاتر، سینما و تلویزیون همچون کامبیز دیرباز، پیمان معادی، سیامک انصاری، برزو ارجمند، رامبد جوان، هومن سیدی، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، رامین سیاردشتی و امیر آقایی به عنوان نقش مقابل، مولایی را در اجرای این اثر همراهی می‌کنند.

طبق آخرین اطلاعات رسیده قرار است برای هفته پیش‌رو و پس از شروع به كار سالن‌های نمایش روز دوشنبه (رامین سیار دشتی)، سه شنبه (حمیدرضا پگاه)‌، چهارشنبه (کیهان ملکی)، پنج شنبه (میرطاهر مظلومی) و روز جمعه (کامبیز دیرباز) به عنوان نقش مقابل رضا مولایی تنها بازیگر ثابت نمایش ایفای نقش كنند.

پیش از این قرار بود گروه تئاتر نقشینه نمایش «نامه هایی به باد» با بازی داریوش فرهنگ را در تماشاخانه شماره یک ایرانشهر اجرا کند اما با توجه به مضمون کمدی و فرارسیدن ماه محرم، نمایش «درخت بلوط» از تاریخ یاد شده روی صحنه رفته است.

از دیگر عوامل این نمایش 70 دقیقه ای می‌توان به؛ محمدرضا اصلی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، نازنین شانه ساز دستیار دوم، علیرضا گودرزی مدیر اجرا، کاوه عیدی آهنگساز، ریحانه هاشمی عکاس و مصیب زارعی مدیر صحنه اشاره کرد.

همچنین مجموعه تماشاخانه ایرانشهر هم اکنون با اجرای نمایش «مکبث» به کارگردانی قطب الدین صادقی و بازی میکائیل شهرستانی، کوروش سلیمانی، امیر بختیاری، کرامت رودساز، ناصر عاشوری، عباد نظری، صنم صالحی، و... هر روز از ساعت 19 و 30 دقیقه در تالار استاد سمندریان میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز