خبرگزاری کار ایران

برای خواندن نمایش‌نامه«آزادی به سرزمین خود باز میگردد»؛

سعید پورصمیمی و رضا بابك به نفع زلزله‌زدگان روی صحنه می‌روند

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۲۵

رضا بابك، پریزاد سیف، شبنم فرشادجو، كامبیز بنان و مهزیار درویشی نقش‌های نمایشنامه را برای مخاطبان می‌خوانند. این هنرمندان برای دریافت كمك‌های مردمی از ساعت 18در محل حاضر می‌‌شوند.

ایلنا: در دمین شب از سری اجراهای نمایشنامه‌خوانی به نفع زلزله‌زدگان آذربایجان سعید پورصمیمی امروز جمعه (17آذر) «آزادی به سرزمین خود باز میگردد» را در فرهنگسرای اندیشه اجرا می‌كند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دومین شب از برنامه نمایشنامه‌خوانی به نفع مردم زلزله‌زده آذربایجان به همت انجمن بازیگران خانه تئاتر در حالی برگزار می‌شود كه شب نخست اجراها با استقبال هنرمندان و مخاطبان مواجه شد.

در ادامه این سری برنامه‌ها تنها پنج شب ادامه خواهد داشت امروز عصر سعید پورصمیمی هنرمند با سابقه و شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون نمایشنامه «آزادی به سرزمین خود باز میگردد» را به همراه رضا بابك، پریزاد سیف، شبنم فرشادجو، كامبیز بنان و مهزیار درویشی برای علاقه‌مندان اجرا می‌كنند.

همچنین در این اثر نمایشی، محمد جعفرنژاد به عنوان دستیار كارگردان و عكاس، اردوان ارجمند و مهرداد مهدی(موسیقی) پورصمیمی را در این اجرا یاری می‌كنند.
 
ورود برای عموم رایگان است و هنرمندان از ساعت 18 برای دریافت كمك های شما حضور دارند.
مكان: شریعتی، نرسیده به سیدخندان فرهنگسرای اندیشه

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز