خبرگزاری کار ایران

استقبال هنرمندان از نمایش «درخت بلوط» ادامه دارد

کد خبر : ۲۵۵۳۹

دراین اثر نمایشی هرشب یكی از بازیگران نامدار تئاتر، سینما و تلویزیون بدون اطلاع از متن نمایش‌نامه و به صورت بدهه مقابل رضا مولایی به ایفای نقش می‌پردازد.

ایلنا: نمایش «درخت بلوط» کاری از گروه تئاتر "نقشینه" در اجراهای گذشته خود میزبان جمعی از هنرمندان و مسئولین هنری همچون رحمت امینی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، پانته آ بهرام، بهرام عظیمی، فرشته صدر عرفایی، محمدرضا هدایتی، لیلی رشیدی، شیرین یزدان بخش بوده است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ نمایش "درخت بلوط" کاری از گروه تئاتر "نقشینه" نوشته تیم کرواچ است که در آن رضا مولایی به عنوان بازیگر ثابت به ایفای نقش می‌پردازد و هر شب یکی از بازیگران نامی تاتر، سینما و تلویزیون همچون کامبیز دیرباز، پیمان معادی، سیامک انصاری، برزو ارجمند، رامبد جوان، هومن سیدی، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، رامین سیاردشتی و امیر آقایی به عنوان نقش مقابل، مولایی را در اجرای این اثر همراهی می‌کنند.

تا امروز هنرمندانی چون؛ اشکان خطیبی، علی سرابی، امیر دلاوری، مهدی پاکدل، سروش صحت و امیر آقایی در این نمایش 70 دقیقه‌ای به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از دیگر عوامل این نمایش که هر شب به استثناء روزهای شنبه از ساعت 18 و 30 دقیقه در تماشاخانه شماره یک مجموعه ایرانشهر روی صحنه می‌رود، می‌توان به؛ محمدرضا اصلی دستیار اول گروه و برنامه‌ریز، نازنین شانه‌ساز دستیار دوم، علیرضا گودرزی مدیر اجرا، کاوه عیدی آهنگساز، ریحانه هاشمی عکاس و مصیب زارعی مدیر صحنه اشاره کرد.

علاقمندان برای تماشای این نمایش می‌توانند با مراجعه به سایت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir نسبت به تهیه و یا رزرو بلیط اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز