خبرگزاری کار ایران

8 نشریه و پایگاه اطلاع‌رسانی مجوز گرفتند

کد خبر : ۸۵۹۲۹

آرموت، صدای رسا، «Iranian Journal of Healt Safty and Environment»، کاوشگر آزمایشگاه، کتاب و سنت، روان‌شناسی علم و فرهنگ، روش نیوز و انتخاب مجوز دریافت کردند.

ایلنا: در جلسه مورخ ۱۰/۴/۹۲ هیأت نظارت برمطبوعات، شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات مورد بررسی قرار گرفت که طی آن ۶ نشریه و۲ پایگاه اطلاع‌رسانی مجوز انتشار دریافت کردند. در این بین صدور مجوز تعداد ۲ ماهنامه، ۴ فصلنامه و ۱۹ تغییر صاحب امتیازی و مدیرمسئولی و شماری از درخواست‌های تغییر وضعیت مطبوعات مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.
به گزارش ایلنا به نقل از دبیرخانه هیأت نظارت بر مطبوعات، در این جلسه با انتشار ماهنامه «آرموت» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «سیدمجید حسینی زاد»، ماهنامه «صدای رسا» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «محدثه باباعلی مقدم»، فصلنامه «Iranian Journal of Healt Safty and Environment» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «احمد جنیدی جعفری»، فصلنامه «کاوشگر آزمایشگاه» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «بهرام باقرپور»، فصلنامه «کتاب و سنت» به صاحب امتیازی «دانشگاه قرآن و حدیث» و مدیرمسئولی «هادی صادقی»، فصلنامه «روان‌شناسی علم و فرهنگ» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «محمدحسین ایمانی خوشخو» موافقت شد.
در این جلسه همچنین با فعالیت پایگاه‌های اطلاع رسانی اینترنتی «روش نیوز» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «سعید عین‌الهی»، «انتخاب» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «مصطفی فقیهی» موافقت شد.
همچنین در این جلسه با تغییر صاحب امتیازی نشریه «لبیک» به «مؤسسه فرهنگی هنری راه روشن»، «موفقیت» به «مؤسسه فرهنگی همه راز موفقیت»، «ساخت و ساز» به «شرکت گروه نشریات ساخت و ساز»، «سبحان» به «مؤسسه فرهنگی هنری دنیای اندیشه سبحان»، «مکث» به «مهدی معزی»، «نگاه کویر» به «احمدرضا حسنی»، «فضیلت» به «کریم خورسندی مژدهی»، «تنیس» به «فرشید نوروزخانی» موافقت و با تغییر مدیرمسئولی نشریات «صنعت امروز» به «محمدسعید فریدونی»، «سلام بچه‌ها» به «علی کسماری بنائی»، «فقه مقارن» به «احمد مبلغی»، «تجارت امروز» به «محبوبه حسینی‌پور»، «تصویر سلامت» به «جعفر صادق تبریزی»، «فردای گیلان» به «علی پورحسن آستانه»، «راه سلامت. ایمنی. محیط زیست» به «حسین کاکوئی»، «هیدروژن و پیل سوختی» به «مسعود رضائی»، «طب آریا نوین» به «کا‌ترین حقیقی»، «شهرنگار» به «علی اصغر قائمی» و «پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج» به «اسماعیل احمدی» موافقت شد.
در ادامه این جلسه تغییر وضعیت ۱۰ نشریه مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز