خبرگزاری کار ایران

صد و پنجاه و نهمین شماره مجله نمایش منتشر شد

کد خبر : ۲۴۲۶۵

صدو پنجاه و نهمین شماره مجله نمایش در قالب ۹۴ صفحه و با نگاهی ویژه به سایکو درام منتشر شد.

ایلنا: در این شماره از مجله نمایش گفت‌و‌گوهایی با بهرام جلالی‌پور، علی محمدی، چیستا یثربی، مجید امرایی همراه با میزگرد سایکو درام به چاپ رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، در بخش گستره صد و پنجاه و نهمین شماره مجله نمایش در کنار پیشینه تئا‌تر استان کرمان با هنرمندان این استان نیز گفت‌و‌گوهایی منتشر شده است.
در نقد نمایش با نگاهی گذرا به نمایش‌های «اسکیس»، «یک شب فراموش نشدنی»، «طوفان» و «نزدیک‌تر» مورد نقد و بررسی قرار گرفته‌اند. همچنین در بخش نقد و تحلیل نمایشنامه نیز نمایش «آئین معصومیت» اثر رونالد ریبمن تحلیل شده است.
بخش پرونده یک نمایش این شماره از مجله نمایش نیز به نمایش «درخشش در ساعت مقرر» اختصاص یافته و گفت‌و‌گوهایی با کارگردان اثر و بازیگران و طراح صحنه این نمایش صورت گرفته است.
گفت‌و‌گو با عطاءالله کوپال، دبیر جشنواره ادبیات نمایش و رضا مختاری نیز از دیگر مطالبی است که در این شماره به چشم می‌خورد.
در بخش کتاب گذاری این شماره نیز کتاب‌های انتشارات بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس معاونت هنری معرفی شده‌اند.
گفت‌و‌گو با مهدی‌پور رضائیان و زندگی نامه وی از جمله مطالبی‌اند که در بخش پاسداشت صد و پنجاه و نهمین شماره مجله نمایش دیده می‌شوند.
همچنین اخبار تئا‌تر ایران و جهان در فضای مجازی، اخبار ویژه و معرفی نشریات و کتاب‌های خارجی از جمله اخبار این شماره از مجله نمایش محسوب می‌شوند.
مجله نمایش با صاحب امتیازی انجمن هنرهای نمایشی و سردبیری نصرالهه قادری هر ماه منتشر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز