خبرگزاری کار ایران

کزازی و سجودی اعضای افتخاری کانون ملی منتقدان تئا‌تر شدند

کد خبر : ۹۸۱۳۸

جلال الدین کزازی و فرزان سجودی؛ اعضای افتخاری کانون ملی منتقدان تئاتر ایران شدند/ دوم شهریورماه امسال به عنوان تاریخ قطعی برگزاری سیزدهمین جشن کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران تعیین شد.

ایلنا: هیات مدیره کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران در جلسه اخیر خود عضویت میرجلال الدین کزاری و فرزان سجودی را به عنوان اعضای افتخاری کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران تصویب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کانون، میرجلال الدین کزازی و فرزان سجودی از اساتید به نام دانشگاهی و از چهر‌ه‌های موثر فرهنگی در امر تحقیق و پژوهش و آموزش هستند و هیات مدیره کانون طبق اساسنامه این تشکل صنفی با عضویت اساتید نامبرده به عنوان اعضای افتخاری کانون موافقت کرد و کارت‌های عضویت ایشان در خلال برگزاری سیزدهمین جشن کانون به اساتید یاد شده اهدا می‌شود.

لازم به ذکر است؛ پس از تعویق برگزاری جشن کانون در اردیبهشت و مردادماه امسال، روز شنبه دوم شهریورماه جاری به عنوان زمان قطعی برگزاری سیزدهمین جشن کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران تعیین و مراسم مذکور از ساعت ۱۹ روز یاد شده در تالار قشقایی مجموعه تئا‌تر شهر تهران برگزار می‌شود.

برگزیدگان تئاترهای اجرا شده در سال ۹۱ در بخش‌های مختلف در این مراسم معرفی می‌شوند. همچنین حضور در مراسم یاد شده برای کلیه علاقه مندان آزاد است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز