خبرگزاری کار ایران

جشن کانون ملی منتقدان چهارشنبه برگزار می‌شود

کد خبر : ۹۷۲۵۶

پس از چهار سال وقفه در برگزاری جشن سالانه کانون ملی منتقدان، این کانون سیزدهمین جشن سالانه خود را برگزار می‌کند.

ایلنا: پس از چهار سال وقفه در برگزاری جشن سالانه کانون ملی منتقدان این کانون سیزدهمین جشن سالانه خود را چهارشنبه سی‌ام مرداد ماه۱۳۹۲در تالار چهارسو مجموعه فرهنگی هنری تئا‌تر شهر برگزار می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی نصیری(رئیس کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران) گفت: مقدمات برگزاری سیزدهمین جشن سالانه کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران از اسفند ماه سال گذشته با جمع آوری و ارزیابی آرا اعضاء این کانون انجام شد و قرار بود که این جشن در اردیبهشت ماه و همزمان با هفته تئا‌تر برگزار شود. اما به دلیل عدم تخصیص بودجه کانون محقق نشد. تا اینکه با مساعدت و همکاری رئیس مرکز هنرهای نمایشی و نظر مساعد قادر آشنا مقرر شد سیزدهمین جشن سالانه کانون در تاریخ سی‌ام مردادماه برگزار شود.
نصیری اضافه کرد: پس از جمع آوری آرا و نظرهای اعضاء کانون در این جشن برگزیدگان یازده بخش از از حوزه‌های تخصصی تئا‌تر توسط منتقدان تئا‌تر کشور معرفی می‌شوند و مطمئنا آنچه حاصل این انتخاب است به واسطه گزینش و داوری توسط منتقدان تئا‌تر برای هنرمندان حائز اهمیت خواهد بود.
وی افزود همچنین از این دوره به بعد از یک پژوهشگر و منتقد فعال و تاثیرگزار تئا‌تر کشور هم تقدیر ویژه به عمل خواهد آمد و جایزه ویژه از طرف هیات مدیره کانون به انتخاب تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز