خبرگزاری کار ایران

اختتامیه جشنواره (itself) با حضور گروه نمایشی از ایران برگزار می‌شود؛

استقبال چشمگیر لهستانی‌ها از نمایش «تیم شنا»

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۷۲

دبیر جشنواره رم ایتالیا از گروه اجرایی نمایش "تیم شنا" برای به صحنه بردن اثر خود در قالب جشنواره این شهر دعوت کرده است.

ایلنا: نمایش «تیم شنا» به کارگردانی جابر رمضانی روز قبل (دوشنبه 10تیرماه) در جریان جشنواره دانشجویی (itself) کشور لهستان روی صحنه رفت و با استقبال چشم‌گیر تماشاگران مواجه شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از محل برگزاری جشنواره، پس از اجرای شب گذشته نمایش «تیم شنا» گروه اجرایی به دلیل تشویق‌ ممتد تماشاگران ناچار شد دقایق زیادی را در ادای احترام نسبت به حاضران در سالن بماند. استقبال از این اثر درحالی صورت می‌گیرد که نمایش "تیم شنا" سال 91 نیز در جریان برگزاری دهمین جشنواره "اسکنا ‌آپ" کزوو در کشور صربستان توانست جایزه بهترین گروه بازیگری را از هیئت داوران دریافت کند.
مراسم اختتامیه جشنواره برای اعلام نفرات برگزیده ساعت 9 امشب(11 تیرماه) به وقت لهستان و 11:30 دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود.
همچنین گزارش‌ها از دعوت دبیر جشنواره رم ایتالیا از گروه اجرایی نمایش "تیم شنا" برای به صحنه بردن اثر خود در قالب جشنواره این شهر حکایت دارد.
نمایش«تیم شنا» در هفتمین دوره این جشنواره با آثاری از کشورهای ایتالیا،‌ اسپانیا‌، یونان‌، روسیه‌، انگلستان رقابت می‌کند.
این نمایش قصه‌ی چهار دختر جوان را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند در جایی که آب نیست، به تمرین شنا بپردازند؛ به همین ترتیب در خانه خودشان در استخری خیالی به شنا می‌پردازند و...
نمایش «تیم شنا» پس از اجرای عمومی در تالار مولوی با استقبال مخاطبان مواجه شده بود و در چهاردهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی نیز حضور پیدا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز