خبرگزاری کار ایران

"اگر سپیده سر زد" ویژه‌ هنرمندان به صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۹۸

نمایش "اگر سپیده سر زد" نوشته‌ هادی حوری و به کارگردانی سید‌جواد روشن که در تماشاخانه‌ "ماه" حوزه هنری به صحنه می‌رود، ساعت 18 روز چهارشنبه- هشتم خرداد ماه- میزبان هنرمندان تئاتر خواهد بود.

ایلنا: نمایش "اگر سپیده سر زد" روز چهارشنبه- هشتم خرداد ماه- اجرای ویژه هنرمندان خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت صحنه، نمایش "اگر سپیده سر زد" نوشته‌ی هادی حوری و به کارگردانی سید‌جواد روشن که در تماشاخانه‌ی "ماه" حوزه هنری به صحنه می‌رود، ساعت 18 روز چهارشنبه- هشتم خرداد ماه- میزبان هنرمندان تئاتر خواهد بود.

سید جواد روشن پیش از این در گفت‌وگویی درباره‌ی داستان واپسین نمایش خود گفته بود: "اگر سپیده سر زد" یک نمایش اجتماعی است که در یک بستر تاریخی روایت می‌شود و داستان خانواده‌ای سنتی در سال 57 که منزل‌شان مشرف به میدان ژاله (میدان شهدا) است را روایت می‌کند که با توجه به خصوصیات مختلف دو پسر این خانواده، اتفاقاتی رقم می‌خورد.

در این نمایش، وحید نفر، مجید آهنگرانی، ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی،‌ سیاوش خادم‌حسینی، الهه شه‌پرست و مهری سادات آل‌آقا به ایفای نقش می‌پردازند.

"اگر سپیده سر زد" نوشته‌ی هادی حوری و با کارگردانی سیدجواد روشن که همه روزه- ساعت 18- در تماشاخانه‌ی ماه حوزه هنری به صحنه می‌رود، 13خردادماه، اجرای عمومی خود را به پایان می‌برد.

تماشاخانه‌ی "ماه" در ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، ‌نرسیده به تقاطع حافظ واقع است.

هنرمندان و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی می‌‌توانند با شماره 09361782523 تماس بگیرند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز