خبرگزاری کار ایران

کارگاه‌های آموزشی در بازار تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۸۸

کارگاه «بداهه پردازی در تئاتر کودک و نوجوان» یكی از این كارگاه‌ها است كه دوره آموزشی 25 ساعته را شامل می‌شود که طی سه روز از تاریخ 8 تا 10 تیر ماه با حضور پرویز برید برگزار خواهد شد.

ایلنا: بازار تئاتر کودک و نوجوان برگزاری کارگاه‌های آموزشی را با حضور استادان متخصص برای علاقه‌مندان درنظر گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری بازار تئاتر کودک و نوجوان، کارگاه‌های آموزشی بازار با نگاه تخصصی به تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

کارگاه «بداهه پردازی در تئاتر کودک و نوجوان» یک دوره آموزشی 25 ساعته است که طی سه روز از تاریخ 8 تا 10 تیر ماه با حضور پرویز برید برگزار خواهد شد.

«فنون نمایش مشارکتی» عنوان کارگاه دیگری است که با حضور علی ظفر قهرمانی نژاد همزمان با برگزاری بازار تئاتر کودک و نوجوان برپا می شود.

همچنین کارگاه «نمایش خلاق» با حضور دکتر یدالله آقاعباسی نیز در ایام بازار پذیرای علاقه‌مندان است.

در پایان این کارگاه‌های آموزشی با همکاری مدیریت آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به شرکت کنندگان گواهی آموزشی اهدا می‌شود.

پرویز برید از دانش آموختگان تئاتر آناهیتا است. وی از سال 1983 میلادی تاکنون در کشور آلمان حضور داشته و فارغ التحصیل رشته کارگردانی و بازیگری دانشگاه گوته آلمان است.

یدالله آقاعباسی نویسنده، مترجم و پژوهشگر،  در حال حاضر به عنوان استاد دانشگاه شهید بهشتی کرمان مشغول به فعالیت است.

علی ظفر قهرمانی‌نژاد نویسنده، مترجم و مدرس دانشگاه است كه در حوزه تئاتر شورایی چهره‌ای شناخته شده محسوب می‌شود.

شرکت کنندگان می‌توانند برای ثبت نام به سایت مرکز ملی اسیتژ ایران مراجعه کنند و یا با دبیرخانه تماس بگیرند. ثبت نام برای اعضای مرکز ملی اسیتژ رایگان است. همچنین سایر علاقه‌مندان که کارت ویژه بازار را دریافت کنند از تخفیف ویژه برخوردار می‌شوند.

نخستین بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» از 10 تا 12 تیر ماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز