خبرگزاری کار ایران

آخرین اقدامات مرمت و بازسازی حرم طفلان مسلم (ع)

کد خبر : ۶۲۴۲۳

کار آرماتوربندی، قالب بندی و بتن ریزی فونداسیون و ۱۹ ستون مربوطه انجام شده و سقف اول این دارالشفاء به مساحت ۴۶۰ متر مربع نیز اجرا شده است.

ایلنا: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از اجرای ۲۰۰م‌تر مربع سنگ کاری داخل حرم طفلان مسلم (ع) و ساخت دارالشفاء این حرم خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن پلارک با بیان اینکه در حال حاضر کار آئینه کاری و گچ بری حرم طفلان مسلم (ع) در حال انجام است، اظهار داشت: دو درب طلایی حرم طفلان مسلم (ع) و همچنین دو درب طلایی سرداب این حرم نصب شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در ادامه با اشاره به اتمام ۲۰۰م‌تر مربع سنگ کاری داخل حرم طفلان مسلم (ع) افزود: با همت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین که بازسازی این حرم را عهده دار است، کار کاشی کاری سردرب ورودی و کتیبه‌های صحن حرم مطهر پایان یافته است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای سیستم آب گرم سرویس‌های بهداشتی این حرم از مسطح کردن و آماده سازی زمین، پی کنی و کرسی چینی جهت ساخت دارالشفای حرم مطهر خبر داد و اظهار داشت: کار آرماتوربندی، قالب بندی و بتن ریزی فونداسیون و ۱۹ ستون مربوطه انجام شده و سقف اول این دارالشفاء به مساحت ۴۶۰ متر مربع نیز اجرا شده است.

پلارک در پایان افزود: با توجه به وجود رودخانه مجاور، نسبت به اجرای چاهک‌هایی با سطح مقطع یک متر در یک و نیم متر با عمق ۳ متر و بتن ریزی چاهک‌ها به مقدار ۱۸ متر مکعب به صورت مسلّح و همچنین لوله گذاری جهت انتقال آب نهر مجاور دارالشفاء به طول ۵۰ متر اقدام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز