خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم هشتمین سالگرد فعالیت انجمن باور

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۱۵

«باور» با هدف پیگیری چشم انداز و ماموریت سازمانی خود در سه حوزه فرهنگ سازی، توانمند سازی و پیگیری حقوق شهروندی افراد دارای معلولیت از سال ۸۳ آغاز به کار کرده و در راستای بهبود زندگی فردی و اجتماعی آن‌ها تلاش می‌کند.

ایلنا: انجمن مردم نهاد «باور»، فعال در حوزه فرهنگ سازی افراد دارای معلولیت، هشتمین سالگرد فعالیت خود را جشن می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، «باور» با هدف پیگیری چشم انداز و ماموریت سازمانی خود در سه حوزه فرهنگ سازی، توانمند سازی و پیگیری حقوق شهروندی افراد دارای معلولیت از سال ۸۳ آغاز به کار کرده و در راستای بهبود زندگی فردی و اجتماعی آن‌ها تلاش می‌کند.

انجمن «باور» تلاش در جهت برابر سازی فرصت‌های اجتماعی برای افراد دارای معلولیت با عموم جامعه را از طریق افزایش حساسیت و آگاهی اجتماعی نسبت به بهبود کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت، پیگیری تدوین، تصویب، اصلاح و اجرای قوانین و مقررات برای حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و تهیه، گردآوری و نشر دانش و اطلاعات در این حوزه پیگیری می‌کند.

انتشار کتاب، فیلمهای کوتاه داستانی و مستند، حضور در همایشهای مرتبط، برگزاری کارگاههای آموزشی، برنامه‌های تفریحی و سیاحتی، حضور موثر و مداوم در ستاد مناسب سازی شهری، ارتباط مستمر با رسانه‌ها، از جمله اقدامات انجمن باور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز