خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن اورولوژی ایران درگفت‌وگو با ایلنا عنوان کرد:

ازدست دادن قوای جنسی با مصرف داروهای تبلیغاتی

asdasd

۲۰ درصد از مراجعان به مطب دچار درگیری‌های جنسی به انواع مختلف هستند./ پایبندی به اصول اخلاقی در اجتماع و خانواده تنها عاملی است که مانع از به وجود آمدن چنین مسائلی می‌شود.

ایلنا: رئیس انجمن اورولوژی ایران گفت: مصرف برخی داروهایی که با عنوان افزایش میل جنسی درشبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ می‌شود، منجر به ازدست دادن قوای جنسی در مردان می‌شوند.

سید جلیل حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد داروهایی که برای افزایش میل جنسی در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ می‌شود، گفت: واقعیت این است که مصرف دارو بدون توصیه پزشک به طور حتم ضرر دارد.

وی در مورد عوارض این دارو‌ها گفت: مصرف چنین داروهایی می‌تواند به خونریزی، آسیب بافتی و در ‌‌نهایت از دست دادن مردانگی منجر شود.

رئیس انجمن اورولوژی ایران یادآور شد: دو روز گذاشته مریضی به من مراجعه کرد که از همین دارو‌ها مصرف کرده بود که متاسفانه دچار حالت اورژانسی می‌شود و سه بار به اتاق عمل می‌رود.

وی ادامه داد: به رغم اینکه او دارو را برای افزایش قوای جنسی خود مصرف کرده بود اما متاسفانه به طور کامل مردانگی‌اش را از دست داد و امروز به دنبال این است که از روش‌های کاربردی پروتز استفاده کند.

حسینی به دلایل استفاده از این دارو‌ها درجامعه اشاره کرد و افزود: جوان‌های ما یک روزی در راستای اهداف معنوی حرکت می‌کردند اما ظاهرا امروز آن طور که باید و شاید این اهداف طراحی و حمایت نمی‌شوند و از همین رو جوان‌ها هدف خود را در جامعه گم کرده‌اند و به این سمت و سو رفته‌اند.

رئیس انجمن اورولوژی ایران خاطرنشان کرد: علاوه بر این تغییر جهت تفکر درجامعه، دسترسی به اینترنت، اخبار و اطلاعات مستقیم نیز از دلایل رفتن به سمت مصرف داروهای افزایش میل جنسی درجامعه است.

وی روابط جنسی آزاد را از دلایل دیگر این امر برشمرد و افزود: به این معنا که فرد لزوما توان جنسی پایینی ندارد اما به طور مثال با صحبت‌هایی که با شریک جنسی خود دارد به این نتیجه کاذب برسد که توان جنسی‌اش پایین است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ درصد از مراجعان به مطب دچار درگیری‌های جنسی به انواع مختلف هستند، افزود: پایبندی به اصول اخلاقی در اجتماع و خانواده تنها عاملی است که مانع از به وجود آمدن چنین مسائلی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز