خبرگزاری کار ایران

بازداشت سه زورگیر هنگام سرقت

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۱۸

این سه متهم که حمید، ستار و محمد نام دارند در تحقیقات تکمیلی به سه فقره سرقت و زورگیری دیگر به این شیوه اعتراف کرده و اقرار کردند که مالباخته را پس از مدتی تعقیب در حاشیه بزرگراه باقری محاصره کرده و قصد زورگیری از وی را داشته‌اند.

ایلنا: رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سه زورگیر حین ارتکاب جرم خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن خانچرلی ضمن اشاره به دستگیری سه سارق زورگیر در محدوده بزرگراه شهید باقری گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴۷ گلبرگ در حال گشتزنی در محدوده بزرگراه باقری بودند که متوجه درگیری چهار مرد با یکدیگر شدند که در حال زد و خورد بودند.

وی افزود: بلافاصله برای بررسی موضوع و با احتمال اینکه موضوع سرقت و زورگیری است ماموران به سمت آن‌ها رفته و این درست در حالی بود که سه نفر از این افراد با شنیدن صدای ایست پلیس و مشاهده ماموران سعی کردند با پای پیاده از محل متواری شوند که موفق نشده و با سرعت عمل ماموران بازداشت شدند.

سرهنگ خانچرلی تصریح کرد: در همین زمان فردی که از سوی سه مرد دیگر مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود به ماموران اعلام کرد که این سه مرد با تهدید چاقو قصد زورگیری از وی را داشته‌اند که با مقاومت وی اقدام به ضرب و شتم او کرده‌اند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: براساس گفته‌های این مرد هر سه نفر به همراه فرد مذکور به کلانتری منتقل شده و مورد بازجویی قرار گرفتند که طی آن هر سه نفر به جرم خود مبنی بر اقدام به زورگیری و ضرب و شتم مالباخته اعتراف کردند.

وی گفت: این سه متهم که حمید، ستار و محمد نام دارند در تحقیقات تکمیلی به سه فقره سرقت و زورگیری دیگر به این شیوه اعتراف کرده و اقرار کردند که مالباخته را پس از مدتی تعقیب در حاشیه بزرگراه باقری محاصره کرده و با تهدید چاقو و ضرب و شتم قصد زورگیری از وی را داشته‌اند.

هر سه متهم پس از تکمیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ معرفی شده و اموال مالباخته به وی باز پس داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز