خبرگزاری کار ایران

اعلام طرح ترافیکی روزهای پایانی هفته

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۹۲

تردد وسائل نقلیه ز ساعت ۱۴ الی ۲۲: ۳۰ روز جمعه مورخ پنجم آبان ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع و تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۲: ۳۰ از کیلومتر ۱۵ مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه است.

ایلنا: محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در روزهای پایانی هفته اعلام شد.

به گزارش ایلنا، براساس اطلاعات دریافتی از پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هفته در جاده‌های کشوراعلام شد.

بر اساس این گزارش تردد مو‌تر سیکلت‌ها از ساعت ۱۲ ظهر روز پنج شنبه مورخ چهارم آبان ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه از محرهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان-مشهد. بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس ممنوع است و تردد وسائل نقلیه ز ساعت ۱۴ الی ۲۲: ۳۰ روز جمعه مورخ پنجم آبان ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع و تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۲: ۳۰ از کیلومتر ۱۵ مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه است.

در محور هراز تردد تریلر‌ها کماکان ممنوع است و کامیون‌ها به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۲ روز پنج شنبه مورخ چهارم آبان ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح جمعه الی ۲۲ روز جمعه مورخ پنجم آبان ماه ممنوع است.

در محور دماند تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و مواد فاسد شدنی از ساعت۶ بامداد الی ۲۲ روز جمعه مورخ پنجم آبان ماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

همچنین در محور زاهدان-زابل تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و مواد فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ۲۰ روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ چهارم و پنجم آبان ماه در این محور در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز